Versetul zilei

16 octombrie 2011

Multumesc !!

   Niciodata nu voi putea multumi lui Dumnezeu  pentru tot ce mi-a  daruit !!!!
   Suflarea de viata pe care am primit-o ,aerul pe care il respir,soarele  care ma incalzeste,pamantul pe care locuiesc,painea  care o pun pe masa,jobul care imi asigura existenta ,parintilor care mi-au dat viata,copiii care imi bucura viata, prietenii care ma inconjoara......si de fapt TOTUL...pentru ca lista ar putea continua .
  Nu exista nimic sa pot beneficia....daca Dumnezeu nu mi-ar fi daruit in bunatatea Sa.
  " Caci bunatatea Ta ajunge pana la ceruri si credinciosia ta pana la nori" Psalmii 57:10
  Care om ar indrazni sa spuna ca  totul de datoreaza puterilor sale....??????
  Care om ar indrazni sa spuna ca tot ce are este datorita intelepciunii sale...???
  Care ar indrazni ....????
  "Iata ca zilele mele sunt ca un lat de palma si viata mea este ca o nimica inaintea ta.Da ,orice om este doar o suflare,ORICAT de bine s-ar tine" Psalmii 39:5


...si iata ca:
 Bunatatile Domnului nu s-au sfarsit  fata de mine ,indurarile Lui nu sunt la capat,ci se innoiesc in fiecare dimineata si CREDINCIOSIA LUI este atat de mare  fata de mine.
 Pentru toate vin sa-ti multumesc !!!! 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu