Versetul zilei

18 noiembrie 2012

El este DOMNUL MEU !

 "Ce fac Eu, tu nu pricepi acum, dar vei pricepe dupa aceea" Ioan 13:7

De-atatea ori trebuie sa trecem prin diferite situatii si ne intrebam de ce oare..?
Stiu, si cred ca ar trebui sa stim cu totii, ca nimic nu se intampla fara voia lui Dumnezeu.Sunt situatii pe care nu le intelegem si atunci ne intrebam..si Il intrebam pe Dumnezeu de ce le ingaduie?
In marea noastra framantare in care ne lasam purtati...uitam sa privim la adevaratul scop al lui Dumnezeu pentru care am fost lasati sa trecem prin aceasta incercare. Stim ca fiecare lucru care se petrece in viata noastra, se intampla cu un scop anume. Dumnezeu are un plan cu noi, cu viata noastra, de-aceea ingaduie peste noi anumite incercari sau "valuri" cum imi place mie sa le numesc.Imi place sa le numesc asa, deoarece valurile nu sunt permanente...vin se sparg de mal, iar mai apoi cand se linisteste vantul...apa devine linistita.
In mijlocul valurilor, trebuie sa privim cu credinta dincolo de ceea ce putem vedea cu ochii. Sa privim cu credinta prin situatia prin care trecem, stiind ca Dumnezeul in care ne-am pus increderea, este Domnul vietii noastre si este stapan peste intreaga situatie, de-aceea  EL nu ne va lasa.
Dar ce faci atunci cand acest DUMNEZEU nu este si Domnul vietii tale???
Faptul ca nu Il cunosti...nu te va scuza cu nimic ! Consecintele pacatului si a unei vieti ignorante fata de dragostea lui Dumnezeu, te va duce la moarte. Poate folosesc cuvinte  dure...dar din pacate  adevarate.
Daca vrei sa treci de cealalta parte a gardului si are fir de curent electric prin el, vei fi curentat. Deci fie ca ai cunoscut ca este curent electric in el, fie ca nu...consecintele le vei suporta.
La  fel este si cu sufletul nostru. Daca continui sa neglijezi partea spirituala din tine, daca nu vrei sa accepti ca ISUS este FIUL LUI DUMNEZEU, consecintele nu vor intarzia sa apara.
Dragul meu, fie ca ca Il vei accepta ca DOMN, fie ca vei recunoaste statutul pe care IL are si pe care si L-a dobandit, prin jertfa depusa la Calvar, EL este Dumnezeu, fie ca vrei sa accepti sau nu.
Daca Dumnezeu nu exista si eu cred in EL...nu am pierdut nimic, in schimb daca tu nu crezi in El, si EL EXISTA ....tu dragul meu ai pierdut totul !
EL este un DUMNEZEU VIU, si va reveni pe norii cerului. 
Astept aceasta zi mareata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu