Versetul zilei

16 noiembrie 2012

Sub ocrotirea lui Dumnezeu !

N-a cunoscut Dumnezeu căile mele? Nu mi-a numărat El toţi paşii mei?
Iov 31:4
Stau si privesc in urma, privesc la tot trecutul meu, privesc la anii trecuti in care am stat departe de EL, privesc acum la viata mea...si nu pot decat sa spun ca sunt coplesita. 
Coplesita de atingerea lui Dumnezeu in fiecare zi !
M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stâncă şi mi-a întărit paşii.
 Psalmii 40:2
In multe feluri m-a atins Dumnezeu, dar de fiecare data, atingerea Sa mi-a dat puterea de care am avut nevoie. A stiut in fiecare clipa de ceea ce am nevoie, chiar daca uneori am luptat impotriva LUI.
Am avut momente de incercare, dar mana Sa a fost cea care m-a cuprins cu dragoste si mi-a alinat suferinta.Am fost zdrobita uneori, incat am crezut ca voi ramane jos, dar tot El mi-a intins bratul Sau si m-a ridicat. Am cazut la pamant istovita de poveri, nemaiavand putere sa imi continui drumul, dar ISUS a fost Cel care mi-a intarit pasii si mi-a eliberat umerii. Am avut momente de oboseala in care nu am mai vrut sa imi continui drumul alaturi de El ...dar Domnul m-a luat in brate... m-a purtat, mereu..si mereu...
Am avut si trista experienta sa gust singuratatea, dar atunci mai mult ca oricand, L-am simtit atat de aproape.
Am fost de-atatea ori in impas....dar DOMNUL NU M-A LASAT NICIODATA !
Mulţumiţi-vă cu ce aveţi, căci El însuşi a zis:
„Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.”
 Evrei 13:5
Si astazi Acelasi Domn, imi calauzeste pasii, Acelasi Domn ma copleste prin tot ceea ce face zi de zi pentru mine si prin tot ceea ce imi daruieste in viata mea.
Acelasi Domn mi-a dat si imi da  intelepciunea, sa stiu cum sa fac fata incercarilor si nevoilor din viata mea.

Ce maret e DUMNEZEU !!!
Te voi înălţa, Dumnezeule, Împăratul meu, şi voi binecuvânta Numele Tău în veci de veci.
 Psalmii 145:1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu