Versetul zilei

14 noiembrie 2012

Te-am cautat !

Te-am cautat la poarta soarelui,
In sclipiri de lumina
Diamant cernut printre gene,
pierdut pe-o colina.

Te-am cautat la poarta vanturilor,
In briza soptind fierbinte
Pe tais de uragan,
mii de cuvinte....

Te-am cautat la poarta apelor,
In brate inclestate de spuma
Tulburata si alunecoasa apa,
pierduta-n furtuna.

Te-am cautat la marginea pamantului,
Cotropind munti si vai.
Te-am gasit pe cruce iubind
pana la jertfa pe-ai Tai.

                                                                 Elena Marin Alexe

Un comentariu:

  1. Mulţumesc, Monna dragă.Să ştii că eu chiar L-am căutat...şi sunt fericită că L-am găsit. Am scris doar adevărul şi cine mă citeşte mă va cunoaşte în profunşime..:)
    Multe îmbrăţişări, de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere