Versetul zilei

29 decembrie 2012

Dumnezeu este vesnic !

Viata noastra este asemeni unei lumanari care zi de zi se consuma  arzand. 
Asa a mai trecut inca un an, si iata-ne ajunsi la finele anului. Daca stam si privim in urma, vedem cata binecuvantare  a lasat Dumnezeu in viata noastra, si asta...
FARA SA O MERITAM.

De-atatea ori m-am intrebat de ce...pentru ca merit, stiu ca nu am, dar ceea ce stiu este ca doar datorita faptului ca indurarea LUI este mare si vesnica, pentru ca Insasi EL este un  Dumnezeu vesnic si tot ceea ce revarsa asupra noastra este vesnic.

Zilnic si innoit bunatatea Lui fata de mine, o bunatate care este VESNICA!
"Adu-Ţi aminte, Doamne, de îndurarea şi bunătatea Ta; căci sunt veşnice"
 Psalmii 25:6

Stiu ca niciodata nu a fost cu mine partinitor, ci a fost drept, pentru ca dreptatea LUI este vesnica !
"Dreptatea Ta este o dreptate veşnică, şi Legea Ta este adevărul" Psalmii 119:142

Stiu ca in clipele cele mai grele, cand m-am simtit singura, El m-a mangaiat, si mangaierea pe care mi-a oferit-o El este o mangaiere vesnica !
" Şi însuşi Domnul nostru Isus Hristos şi Dumnezeu, Tatăl nostru, care ne-a iubit şi ne-a dat prin harul Său o mângâiere veşnică şi o bună nădejde..."
2 Tesaloniceni 2:16

Stiu ca indiferent cat de mult am gresit, m-a iertat si mi-a oferit mantuire , si nu orice mantuire....ci o mantuire care dainuie in veci, pentru ca mantuirea pe care mi-a dat-o este o mantuire vesnica !
"Şi, după ce a fost făcut desăvârşit, S-a făcut, pentru toţi cei ce-L ascultă, urzitorul unei mântuiri veşnice...." Evrei 5:9

Stiu ca aici pe acest pamant Dumnezeu m-a binecuvantat mai mult decat meritam, dar stiu ca toate aceste binecuvantari sunt trecatoare. Binecuvantarea cea mai mare pe care mi-a pregatit-o in cer, este o casa vesnica!
"Ştim, în adevăr, că, dacă se desface casa pământească a cortului nostru trupesc, avem o clădire în cer, de la Dumnezeu, o casă care nu este făcută de mână, ci este veşnică."2 Corinteni 5:1

...si ce este mai important, acolo in casa aceea vesnica, voi trai vesnic alaturi de EL, pentru ca mi-a oferit viata...si nu orice viata...CI VIATA VESNICA !
"Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică" Ioan 3:16

Este Acest Dumnezeu si Dumnezeul tau...?
Indiferent cat de binecuvantat esti aici pe pamant...nu uita...AICI NIMIC NU ESTE VESNIC.
Astazi, inca ai sansa sa vii la El si sa Il rogi sa iti ofere toate aceste binecuvantari vesnice  asupra ta.
O ZI MINUNATA  !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu