Versetul zilei

30 ianuarie 2013

Căutaţi pe Domnul câtă vreme se poate găsi...

 Căutaţi pe Domnul câtă vreme se poate găsi; chemaţi-L câtă vreme este aproape!
Isaia 55:6
Ne-am gandit oare profund la acest verset????
Cautati.....cata vreme....
Daca citim in Eclesiastul 3:8 "iubitul îşi are vremea lui, şi urâtul îşi are vremea lui; războiul îşi are vremea lui, şi pacea îşi are vremea ei ", vedem ca pentru toate EXISTA O VREME.
Asa cum exista o vreme a copilariei, cum exista o vreme a adolescentei, o vreme a iubitului,  etc..... si pentru fiecare lucru exista o vreme, tot asa exista o vreme si a cautarii pe Domnul.
Daca stai de vorba cu prietenii tai care nu sunt crestini, si le  pui urmatoarea intrebarea: de ce nu te pocaiesti?.....majoritatea raspund cam asa..."ma voi pocai, dar nu acum...mai la batranete. 
Niciunul din acestia nu stiu, ca "EXISTA O VREME", cand poti face acest lucru. Exista o vreme cand Dumnezeu se lasa descoperit.
Ani buni am crezut si eu acest lucru, "te poti pocai oricand", numai sa fii in viata, dar cand am auzit acest  intr-un mesaj...am ramas umpic pe ganduri si am analizat acest verset.
Da, exista un TIMP pentru asta. Dumnezeu a lasat o vreme a cercetarii noastre, a lasat un timp pentru a putea lua decizia sa-L urmam, de a  ne recunoaste pacatele si a  le marturisi inaintea LUI, dar acest timp e limitat. Cat....?...nu stim, dar ceea ce stim este ca, desi este cunoscut pentru indelunga Sa rabdare fata de omenire, totusi....indelunga Sa rabdare nu este la nesfarsit pentru cei care calca Harul Sau in picioare si nimeni nu poate face acest lucru.
"Luaţi seama bine ca nimeni să nu se abată de la harul lui Dumnezeu...." Evrei 12:15/a
Acest verset ne arata ca Harul lui Dumnezeu nu este la nesfarsit.
Astazi daca auzi glasul LUI, nu-ti impietri inima, pentru ca va veni o vreme in care vei dori sa te intorci la EL, dar fi-va prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu