Versetul zilei

16 februarie 2013

Daca ramanem...daca aducem roada....daca pazim poruncile...!

Zilele trecute aminteam  cateva  din  roadele pe care trebuie sa le aibe un crestin in viata caruia Domnul Isus traieste si totodata a crestinului care ramane in Domnul.
In  acelasi  text , Ioan 15:1-11, daca citim cu atentie versetul 7,8 si 10 observam la fiecare inceput de verset un cuvant" DACA"...
Daca ramanem...daca aducem roada....daca pazim !
In versetul 7 scrie ceva, care in mod deosebit mi-a atras atentia, desi am citit acest verset de nenumarate ori:
"cereţi orice veţi vrea, şi vi se va da", dar aceasta fraza este insotita de o conditie:.."daca ramanem  in EL".
Daca privim in urma, cu siguranta sunt atatea rugaciuni la care inca nu am primit raspuns. Deseori ne-am intrebat cred, fiecare din noi, de ce nu primim raspuns..? Marturisesc sincer, ca  inca mai am rugaciuni la care nu am primit raspuns.Dar stau si ma intreb, oare faptul ca nu am primit....nu se datoreaza si acestui fapt? ...faptul ca nu intotdeauna am ramas in Domnul. Poate ca eu, sau tu dragul meu, am zis ca suntem in Domnul....dar de fapt nu eram..? Spun asta, pentru ca atunci cand ramanem in El, automat urmeaza in mod obligatoriu si  si cea de-a doua conditie , "daca aducem roada".
Un crestin care spune ca ramane in Domnul,un crestin care are o relatie cu EL, va aduce roada.
"Aşa că, după roadele lor îi veţi cunoaşte."Matei 7:20
Daca nu aducem roada, si asta e valabil si in viata bisericii, inseamna ca trairea noastra, relatia noastra cu Domnul chiar este pusa  sub semnul intrebari.
De fiecare data, la sfarsitul anului este citita pilda cu smochinul, si ca de fiecare data cu totii ne facem o cercetare in urma acestui text,si ne intrebam oare cata roada am adus.....? Cred ca este bine ca cercetarea sa ne-o facem in fiecare zi. La sfarsitul zilei, atunci cand punem capul pe perna noastra, sa ne gandim.....
Doamne, azi ce am facut pentru tine? Ce am facut pentru semenul meu?
Daca ramanem in El...aducem multa roada.....si pazim poruncile Sale.
Trei cerinte care merg mana in mana si care  automat ne aduc multe beneficii din partea Domnului.
Implicarea LUI in viata noastra  depinde de seriozitatea cu care privim noi relatia cu El si de  modul in care alegem sa ne petrecem viata,
RAMANEM IN EL sau NU?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu