Versetul zilei

23 aprilie 2013

O zi superba !

Am dat de un citat  care mi-a placut, 

“Ar trebui sa existe o vara eterna in sufletele recunoscatoare.”  Celia Thaxter

 

Oare pentru bucuria mantuirii pe care o avem in  sufletul nostru, pentru bucuria pe care o avem prin Isus Hristos, nu ar trebui sa fim plini de recunostinta?

Dar a avea recunostinta fata de Dumnezeu si a nu ne  exprima aceasta recunostinta, este ca si cum am pregati un cadou frumos impachetat, dar pe care sa nu il oferim nimanui, niciodata.

De-aceea, astazi eu vreau sa-I multumesc pentru toate aceste lucruri. Pentru tot ceea ce mi-a oferit pana acum si pentru modul minunat cum a lucrat in viata mea.

2 comentarii:

  1. Lauda aduce cu ea bucuria .... bucuria aduce in memorie alte si alte motive de multumire ...

    Multumesc ca mi-ai reamintit Monna!

    RăspundețiȘtergere