Versetul zilei

22 aprilie 2013

Suntem pe placul lui Dumnezeu?

Ieri, duminica ...si nu numai, ci fiecare zi petrecuta in casa lui Dumnezeu ....este o adevarata "mana cereasca" pentru sufletul meu. Stateam azi si, "printre picaturi la birou", in timpul liber, incercam sa imi  readuc in minte, mesajul pe care Dumnezeu l-a transmis prin Cuvantul Sau.
Unul din gandurile aduse, pentru mine a fost ca o provocare din partea lui Dumnezeu, si tare mult m-am gandit si ma gandesc la acest lucru.
Toti stim ca Dumnezeu iubeste omul, si noi suntem coroana Creatiunii Sale.Avem in mintea noastra acest gand: "DUMNEZEU MA IUBESTE".
Insa, intrebarea provocatoare este: "Sunt eu oare placut inaintea Domnului"? Viata mea, purtarea mea, gandurile mele, faptele, vorbele, si  tot ceea ce fac si ce spun, ii aduc lui Dumnezeu bucurie si cinste?
Noi suntem incantati ca El ne iubeste, dar El este incantat de noi?
Multi crestini slujesc pe Dumnezeu si aceasta slujire ii tine chiar foarte ocupati, insa asta nu inseamna ca tot ceea ce fac este si pe placul Domnului. In Efeseni  5:10, sta scris: 
"Cercetati ce este placut inaintea Domnului"
Nu stiu cati dintre noi..."cercetam" acest lucru? Sunt lucruri pe care adeseori le facem...fara voie si inconstienti, dar sunt atatea lucruri pe care, desi stim ca nu sunt pe placul lui Dumnezeu, totusi....persistam in ele.
Si-aici nu ma refer la acele lucruri care  din punctul nostru sunt pacate grave(desi in balanta Lui, nu exista greutati  pentru pacate si pacatele...toate sunt pacate)...ci aceste "pacatelele", de care nu reusim sa scapam. Azi dimineata vorbeam cu cineva la telefon, si imi spunea, printre altele sa ne rugam pentru o persoana care nu reuseste sa scape de un lucru aparent minor "mania", numai ca mania este un pacat mare si Dumnezeu nu are pregatit, nici un loc pentru cei maniosi.Desi crestin, stie ca lui Dumnezeu nu este pe plac acest lucru....totusi, persista in acest pacat cu buna stiinta. Acum, intrebarea este...care sunt  lucrurile din viata mea sau din viata ta, in care persistam, desi  stim ca nu sunt pe placul lui Dumnezeu? Sunt convinsa ca fiecare avem in viata noastra "INCA" lucruri care nu ii sunt pe plac lui Dumnezeu.

Atunci cand  suntem pe placul lui Dumnezeu, ne carecterizeaza cateva trasaturi:
  1. Il iubim pe Dumnezeu mai mult ca orice !
  2. Ne incredem in El pe deplin !
  3. Ascultam de El si Il urmam neconditionat !
Trei  trasaturi  care "ar trebui" sa ne caracterizeze!!!
Raspunsul, ramane sa ni-l dam fiecare in inima noastra.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu