Versetul zilei

10 aprilie 2013

Tinta mea e CERUL !

 Mi-a ramas un verset in minte pe care as vrea sa il impartasesc cu voi.
Eu deci alerg, dar nu ca şi cum n-aş şti încotro alerg. Mă lupt cu pumnul, dar nu ca unul care loveşte în vânt. 1 Corinteni 9:26
Eu deci alerg, dar nu ca şi cum n-aş şti încotro alerg. 
Tot ceea ce facem, toata osteneala noastra are un scop precis.Cateodata suntem obositi, eu una recunosc ca adeseori ma gasesc in aceasta postura, si atunci ma plec degraba si cer ajutor si intarire.
Astazi am stat si m-am gandit la cei din jurul meu, oare cati dintre ei stiu care le este destinatia?
Vad o multime de oameni agitati, grabiti, sa faca ba una, ba alta...dar  totul se limiteaza doar pentru aici si acum.Noi care cunoastem Scriptura, stim ca nadejdea noastra nu ne-am pus-o in Dumnezeu doar pentru viata aceasta, ca altfel am fi cei mai nenorociti oameni, noi avem o speranta vie in Hristos Isus. Alergam pentru a primi un premiu, si nu orice premiu, ci un premiu inmanat de chiar Domnul Isus.
Cununa  care nu se va vesteji este premiul pregatit pentru toti acei care vor sfarsi alergarea, pentru  toti acei care au biruit toate incercarile din aceasta viata. Este o provocare pentru fiecare dintre noi, o provocare prin care vom  mosteni viata vesnica promisa. Alergarea noastra sa fie in asa fel, ca ea sa nu fie zadarnica.
Tinta crestinului este CERUL! 
Dar, nimeni nu-si va putea atinge tinta, fara a renunta la toate lucrurile care nu-i sunt pe placul lui Dumnezeu, fara a renunta la lucrurile care ne scoate din acest maraton in care suntem. 
 Doamne ajuta-ne in alergarea noastra aici pe pamant, iar daca picioarele noastre au obosit, te rog intareste-le pe calea catre cer !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu