Versetul zilei

25 mai 2013

Imi pare rau.....

De mii de ori m-am intrebat, ce m-as face daca nu mi-ar da Domnul odihna pentru trup?
Aseara, la fel ca in ultima vreme am fost infranta de oboseala, cu toate ca as fi vrut sa scriu cateva randuri....nu am reusit. Asa ca nu am avut de ales, m-am pus sa ma odihnesc si slava Domnului ca m-am odihnit foarte bine.Am avut o perioada destul de ocupata si oboseala isi spune cuvantul, dar ...are grija Domnul sa ne intareasca.
Trecand in revista toate evenimentele ce s-au petrecut in ultima perioada....nu pot sa nu ma gandesc tot mai mult la venirea Domnului.Si daca faci o comparatie a ceea ce se intampla si ceea ce scrie in Biblie, nu poti sa nu vezi ca ne apropiem cu pasi repezi de marele eveniment.
Toate catastrofele si tot ceea ce se intampla in jur ar trebui sa ne provoace si  mai mult, sa ne punem viata in randuiala.Cat inca putem spune "imi pare rau", e bine..., sa nu ne trezim in faza in care avem  regrete si este 
" prea tarziu".
Regretul apare in momentul in care nu mai putem face nimic.
Suntem chemati sa fim vegheatori si sa fim tari.Primul lucru care mi-a atras atentia pe blog cand l-am deschis, a fost versetul zilei:"Nădăjduieşte în Domnul! Fii tare, îmbărbătează-ţi inima şi nădăjduieşte în Domnul! 
Nadajduieste in Domnul, este indemnul din aceasta zi.
Este atat de greu sa ramai tare si sa nu iti pierzi speranta in fata tuturor provocarilor de zi cu zi, in fata neajunsurilor cu care ne confruntam tot mai mult, in fata mizeriilor si a nedreptatilor care se petrec in fata noastra...in fata incercarilor la care suntem supusi, si totusi, suntem chemati sa fim tari. Viata este din ce in ce tot mai grea, muncesti mai mult si ai tot mai putin.Constienti suntem fiecare de vremurile care urmeaza, si chiar aseara interventia presedintelui tarii, Traian Basescu, m-a pus pe ganduri: "nu va fi o criza de bani, ci o criza de alimente", din cauza secetei care va fi in urmatoarele luni. Pana in aprilie a fost timpul foarte capricios nu s-a putut semana, dupa ce s-a semanat a fost problema ca nu era ploaie, ca sa poata rasari ceea ce s-a pus, acuma a dat Dumnezeu ploaie, dar in multe locuri cu grindina de a compromis toata recolta, ba mai mult meteorologii anunta  cateva luni de seceta mare. Si-atunci ma intreb..."nu suntem noi in primejdie permanenta?", asa cum spunea ap. Pavel in 1 Corinteni 15:30-31
"Şi de ce suntem noi în primejdie în orice clipă?În fiecare zi eu sunt în primejdie de moarte; atât este de adevărat lucrul acesta, fraţilor, cât este de adevărat că am de ce să mă laud cu voi în Hristos Isus, Domnul nostru."
 Zilele trecute cand am citit cartea lui Iona si vorbea Dumnezeu despre cetatea Ninive, ii spuneam sotului meu..."oare nu vede intreaga omenire, cat de mare e indurarea Domnului fata de pamantul nostru?". Se intampla atatea lucruri ingrozitoare mai rau ca in Sodoma si Gomora, rautatea oamenilor pe pamant a ajuns mai mare ca a celor din cetatea Ninive, si totusi AZI suntem inca in viata, cu neajunsuri, cu probleme, poate cu boli in trup, dar SUNTEM IN VIATA.Si daca suntem in viata, sa-i multumim Domnului ca inca avem harul si indurarea LUI, de a putea spune"DOAMNE, IMI PARE RAU!".
Imi pare rau, Tata ca nu am ramas in voia Ta, imi pare rau ca am avut ocazia sa fac un bine si nu l-am facut, imi pare rau ca as fi putut iubi pe semenul meu si nu l-am iubit, imi pare rau ca au fost momente cand trebuia sa spun adevarul, si nu l-am spus.Imi pare rau, Doamne pentru acele momente in care trebuia sa dovedesc smerenie, si nu am dovedit, a trebuit sa arat curaj, dar mi-a fost teama, a trebuit sa arat lumina in jurul meu, dar eu insasi am fost intuneric.
Oh, Doamne cate momente am avut in viata pentru care imi pare rau....!!!!
Imi pare rau....dar nu am regretul ca as fi putut spune Domnului "imi pare rau"...si nu am facut-o.
Astazi ai si tu sansa sa Ii spui Domnului ca iti pare rau.
Poate nu ai atatea motive ca si mine pentru care sa iti para rau, dar cu siguranta ai macar unul.Eu am avut multe pacate, si mi s-au iertat, tu poate ai mai putine, dar tot ai nevoie de iertare din partea lui Dumnezeu.
Nu lasa sa treaca ziua de azi fara sa Ii spui Domnului ca iti pare rau, maine s-ar putea sa ai regretul ca
 "ESTE PREA TARZIU"

O zi binecuvantata cu Domnul tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu