Versetul zilei

29 mai 2013

Intre doua avioane...

70,90,110...Doamne iarta-ma, iar am incalcat regulile impuse...macar de n-ar fi politie.
 Am scapat,ce bine! Ma uit la ceas sa vad daca nu a ajuns avionul.
Ce bine ca am reusit sa ajung la timp, pentru ca imi place sa fiu parolista.Surpriza... avionul ajunge cu intarziere, abia peste 40 de minute... se pare ca a fost o furtuna... Daca as fi stiut...n-as fi incalcat regulile sau daca imi citeam mesajele veneam si eu ca toti oamenii cu 50 km/ora....
 Dar e bine si asa, ca mai am timp sa meditez la ceea ce am facut azi. ...sa o iau cu inceputul...care inceput? Normal...cel de azi...cu ora 7 dimineata. Si incep sa ma gandesc...dar a aterizat un avion...incepe agitatia, galagie multa. Nu ma pot concentra...ii spun sotului sa imi aduca o cafea.
Imi vine o idee....poate reusesc in cateva minute sa scriu ceva pe blog....drept e ca una e de pe un computer si alta e sa scrii de pe telefon, adancita intr-un scaun in aeroport.Dar incerc...pacat, nu mai am timp...aterizeaza alt avion...e avionul pe care il astept.De fapt nu astept avionul....ci persoana din avion. Nu mai am timp sa scriu, poate am sa continui maine, sper nu uit nimic din ce am facut azi... 
Ii ies in intampinare....
E asa de  frumoasa  intalnirea intre prieteni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu