Versetul zilei

16 mai 2013

Nopti fara somn...si zile fara odihna...!

 Nopti fara somn...si zile fara odihna, o viata fara de sens... cam asta este concluzia unei persoane cu care discutam in urma cu doua zile.
Dupa o discutie destul de lunga, si aceasta discutie nu a avut loc cu un om simplu care traieste din 1000-1200 lei, ci cu o persoana care are un venit destul de bun, cu un program de munca pe care si-l face singur, nu depinde de nimeni...si totusi....atat de nemultumit si dezamagit....am ramas pe ganduri eu...
Ma gandeam in sinea mea...daca unul care are bussines-ul lui si nu traieste chiar de azi pe maine, si totusi este atat de dezamagit si de nemultumit, ma intrebam....bietul om de rand cu un salar de mizerie sau o pensie de boala sub limita existentei....oare ce o fi in sufletul lui?
Pe zi ce trece viata se ingreuneaza tot mai mult.Traim  cu grija  zilei de maine si adeseori ne intrebam:"oare luna  viitoare mai am job, mai am din ce imi plati facturile?".
 Bietii urmasi ai lui Adam si Eva...au ajuns sa fie coplesiti de grijuri si stresati la maxim !
Griji pentru copii, ingrijorati pentru boala de care tocmai au aflat, stresati ca si-au pierdut locul de munca, griji pentru atatea si atatea  lucruri... Daca ne mai si uitam la tv, (cei care se uita, ptr. ca eu nu ma uit), te ia spaima cand vezi ce vesti auzi. Si-atunci urmeaza...nopti fara somn...si zile fara odihna.

Intrebarea mea este..."la cine apelam in aceste nopti fara somn...si zile fara odihna?"
Exista UNUL care ne da pacea in suflet, si Acela este ISUS HRISTOS.
 Psalmul 23 este un cuvant de incurajare pentru acele momente de nopti fara somn...si zile fara odihna

Domnul este păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic
El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă;
  îmi înviorează sufletul şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.
Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie.
Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el.Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele.
 
Pune-ti increderea in Acest Pastor si noptile fara somn...si zilele fara odihna vor disparea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu