Versetul zilei

28 mai 2013

Nu-Ti Cer Nimic....si totusi Iti cer ceva.

Sunt atatea lucruri pe care le cerem Domnului in fiecare dimineata.Astazi am indraznit sa Ii cer si eu Domnului ceva, Ii cer doar un singur lucru, sa ma ajute sa implinesc doar Voia Lui.

Nu-Ti cer nimic in a mea ruga, cand vin naintea Ta Isus
Ci doar ca o umila sluga, m-aplec adanc umil, supus
Nu-Ti cer averi , nici bogatie, nici faima si nici altceva
Vreau doar cereasca-mparatie si Harul Tau de-apururea

Nu-Ti cer nimc, nimic Isus, ci doar sa merg precum ai spus
Ajuta-ma Te rog as vrea, ca in toate sa-mplinesc,
Sa-mplinesc doar voia TA


Nu-Ti cer nimic in asta lume, decat alaturi sa Te am
Si cand m-aplec in rugaciune sa simt al cerului balsam
Nu-Ti cer nimic ce omenirea, arunca astazi pe pamant
Ci vreau o Doamne mantuirea si bucurie-n Duhul Sfant

Nimic, nimic nu vreau din toate, ce ma izbeste in priviri
Doresc doar vesnica cetate si-a slavei Tale straluciri
  Sa simt cum Tu ma tii de mana si grija mea o porti mereu
Si in dureri cum ma alina iubirea Ta de Dumnezeu

O zi binecuvantata de Domnul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu