Versetul zilei

26 iunie 2013

Oferta de a primi un dar !

Am asteptat cu totii ziua Cinzecimii. Constatam ca s-a dus parca prea repede, asa-i?
Dar ce asteptari am avut fiecare de la ziua aceasta?
 Unii au asteptat minuni din partea lui Dumnezeu, altii au asteptat revarsari de Duh Sfant, altii poate nu au asteptat nimic.Si iata ca a fost...si a trecut....insa Rusaliile pentru un crestin, nu este  doar o zi in calendar, ci Rusaliile sunt in fiecare zi in viata unui crestin autentic.
Duhul Sfant nu este prezent doar in ziua de Rusalii, ci este prezent in fiecare clipa, la fiecare pas.Un crestin trebuie sa fie sub calauzirea Duhului intotdeauna, (bineinteles a Duhului Sfant), pentru ca din pacate sunt multi crestini in zilele de azi calauziti de alt duh.
Calauzirea Duhului Sfant in viata noastra o simtim numaidecat, pentru ca este o calauzire doar dupa Scriptura si in adevar.
Daca adeseori duhul nostru ne indeamna altceva decat ceea ce sta scris in Scriptura...NU ESTE DUHUL DOMNULUI.
Mi-a ramas in minte zilele acestea, doua cuvinte, doua feluri de oameni, doua tipuri de crestini chiar:
oameni firesti sau crestini firesti si oameni duhovnicesti sau crestini duhovnicesti.
Astazi ne confruntam cu aceste doua tipuri si procentajul este foarte mare al crestinilor firesti, din pacate.In multe biserici chiar exista acest tip de crestin, crestinul firesc. Ori, acest tip de crestini este  foarte usor de recunoscut, insa fiecare intr-o zi vom da socoteala pentru faptele noastre.
Dumnezeu l-a dat pe Fiul Sau ca sa putem fi iertati de pacate, sa putem trai, chiar daca eram sortiti mortii, dar pentru ca puterea lui Dumnezeu este mare, L-a inviat din morti a treia zi, iar mai apoi S-a inaltat la cer, iar acum sta la dreapta Tatalui.
Ioan 16:28
Am ieşit de la Tatăl şi am venit în lume; acum las lumea şi Mă duc la Tatăl.”
Ceea ce este minunat, este faptul ca noi nu am ramas orfani, ci ne-a lasat un Mangaietor pana la venirea Sa, ne-a last Duhul Sau cel Sfant care sa ne calauzeasca.El este Acela care ne descopera  si ne face simtita prezenta Domnului Isus in noi.
Ioan14:16-19
Şi Eu voi ruga pe Tatăl, şi El vă va da un alt Mângâietor, care să rămână cu voi în veac; şi anume Duhul adevărului, pe care lumea nu-L poate primi, pentru că nu-L vede şi nu-L cunoaşte; dar voi Îl cunoaşteţi, căci rămâne cu voi şi va fi în voi. Nu vă voi lăsa orfani, Mă voi întoarce la voi.Peste puţină vreme, lumea nu Mă va mai vedea, dar voi Mă veţi vedea; pentru că Eu trăiesc, şi voi veţi trăi.
 Este o fagaduinta minunata:"nu va voi lasa orfani".
A fi orfan este cumplit, am trait acest sentiment langa baietelul meu, timp de aproape 4 ani.Tot timpul a fost vulnerabil, s-a simtit neprotejat, s-a simtit in nesiguranta, pentru ca lipsea cel care era "tata", TATA care ii da siguranta, ocrotire. La fel si in viata de crestin, fara "TATAL", suntem orfani. Suntem expusi oricarui atac zi de zi, si fara EL suntem neprotejati.
Insa TATAL, FIUL si DUHUL SFANT sunt UNA !
Nu putem accepta doar pe Tatal si pe Fiul si sa nu avem nevoie de Duhul. Ei sunt una si nimeni nu face nimic fara sa stie Unul de Celalat.
1 Ioan5:7
Căci trei sunt care mărturisesc în cer: Tatăl, Cuvântul şi Duhul Sfânt, şi aceştia trei una sunt.
Dar cine este Cuvantul? 
Ioan 1:1
La început era Cuvântul, şi Cuvântul era cu Dumnezeu, şi Cuvântul era Dumnezeu.
Iar in Apocalipsa 19:13 scrie,
Era îmbrăcat cu o haină înmuiată în sânge. Numele Lui este: „Cuvântul lui Dumnezeu.”
Iata o legatuta stransa intre Cei trei si o comunicare excelenta.
Ioan 14:26
Dar Mângâietorul, adică Duhul Sfânt, pe care-L va trimite Tatăl în Numele Meu, vă va învăţa toate lucrurile şi vă va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu.
Iata asadar, daca suntem credinciosi lui Dumnezeu, traim dupa calauzirea Duhului, dar pentru a trai dupa calauzirea LUI, avem nevoie ca EL sa fie prezent in viata noastra zi de zi, nu doar la Rusalii.
Sarbatoarea Rusaliilor trebuie sa o traim in fiecare zi. Rusaliile inseamna experienta, nu doar o sarbatoare traditionala si atat. Dumnezeu ne da un dar, noua nu ne ramane decat sa luam acest dar si sa ne bucuram de El.
Fapte 2:38
„Fraţilor, ce să facem?” „Pocăiţi-vă”, le-a zis Petru, „şi fiecare din voi să fie botezat în Numele lui Isus Hristos, spre iertarea păcatelor voastre; apoi veţi primi darul Sfântului Duh.
Asa ca nu ne ramane si noua decat ceea ce ii spunea Pavel lui Timotei,
2 Timotei 1:6
De aceea îţi aduc aminte să înflăcărezi darul lui Dumnezeu care este în tine prin punerea mâinilor mele.
Darul Sfantului Duh nu este ceva de domeniul trecutului si nu a fost doar pentru cei din vechime, ci este si pentru noi, pentru ca asa scrie Scriptura, doar ca ne trebuie credinta pentru a crede acest lucru.
Fapte 2:39
Căci făgăduinţa aceasta este pentru voi, pentru copiii voştri şi pentru toţi cei ce sunt departe acum, în oricât de mare număr îi va chema Domnul Dumnezeul nostru.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu