Versetul zilei

20 iunie 2013

Stop....culoare rosie!

Venind de acasa si indreptandu-ma spre birou, azi am avut ocazia sa ma gandesc la un lucru.
Plec destul de tarziu, aproape in ultimul moment, mizand ca voi prinde culoarea  verde la semafoare, deoarece sunt foarte bine sincronizate pe ruta care merg...azi am intarziat, pentru ca toate le-am prins  pe culoarea rosu.Asa ca....am intarziat! Dar nu asta era ideea, ci imi venise in minte un gand.
Ca sa nu risc sa raman fara carnet, ca sa nu risc sa platesc amenda...sau mai mult, sa nu risc sa imi pierd viata, a trebuit sa tin cont de culoarea semaforului si  sa respect legile.
De-aici eu am invatat ceva si cred ca e bine  sa luam o invatatura fiecare.
Daca vrem sa traim si sa avem o viata binecuvantata, trebuie sa tinem cont de legile lui Dumnezeu.
Neluand in seama  avertismentele lui Dumnezeu, neluand in seama culoarea rosie( incalcarea poruncilor Sale), vom risca sa fim pedepsiti suportand consecintele, ba chiar riscam sa ne pierdem VIATA VESNICA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu