Versetul zilei

15 iulie 2013

Concediu virtual-Salina Praid, jud Harghita

Din moment ce sunt mai libera la birou...incercam sa mai colind umpic tara, pesemne ca si clientii mei au plecat in concediu.Mi-am amintit o destinatie pe care eu am vizitat-o cativa ani la rand, cand era Robert mai mic.
Salina Praid-jud. Harghita
Una dintre cele mai mari mine de sare din tara si Europa este Salina Praid situata in jud. Harghita, la 5 km de statiunea Sovata. Aerul este puternic ionizat, deosebit de eficient in tratarea afectiunilor respiratorii.
Personal mi-a placut toata zona Harghitei, chiar daca nu stiu lb. maghiara, dar m-am simtit foarte bine.Oameni deosebiti de atenti si respectosi. 
Experienta  mea in aceasta Salina....a fost ceva de neuitat.
La 5 ani, nazdravanul a disparut de langa mine intr-o clipita....desi se juca alaturi cu  un balon.... dupa 10 minute de disperare....unde credeti ca l-am gasit....? E lesne de inteles...
In poza de mai sus se vad doua constructii din lemn.Cea din stanga in forma de cruce  a fost adapostul lui Robert....si vreau sa va spun ca era cocotat pana in varf. In poza nu se vede foarte bine, dar fiecare capat de lemn este varful ascutit la capat, deci va inchipuiti ce frisoane am avut pe sira spinarii...!!!!
Nu am tinut cont inaltimea, pentru ca erau ceva metri pana  in varf...si prinsa cu o mana de acel schelet din lemn iar in alta cu copilul, am facut o adevarata cascadorie...dar cu ajutorul Domnului toate au fost in regula....cu exceptia palpitatiilor pe care le-am avut si cateva ore dupa.
Asta-i viata....daca nu ar fi si aventuri...nu am simti ca traim.
Chiar daca am avut aventuri de acest gen, v-o recomand cu placere, mai ales daca aveti copii
Va urez drum bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu