Versetul zilei

24 iulie 2013

LA MULTI ANI IUBITUL MEU!

In luna iulie am foarte multi sarbatoriti in familie, tatal, frati, prieteni...dar cel mai important sarbatorit este feciorul meu drag.
Astazi, Lamine implineste 26 de ani !
Ma uit la el...si nu imi vine sa cred cum au trecut anii.De fapt uitandu-ma la el...realizez  cat de repede au trecut anii mei.Vreau sa ii multumesc Domnului din suflet ca mi l-a daruit. Am avut ieri cu el  un timp impreuna doar noi doi, ne-am bucurat si am discutat mult.Cat de frumoase sunt aceste momente !
Oricat de multe cuvinte as scrie....tot nu as putea sa descriu dragostea mea pentru el, dar si pentru ceilalti doi copii mai mici.Dragostea nu se poate descrie si exprima in cuvinte.
Il iubesc si atat!
De ce..? E simplu, pentru ca il iubesc !
Indiferent ca mai sunt in viata momente cand poate ma instristeaza, dar asta nu schimba cu nimic lucrurile.Nimic nu poate stirbi din sentimentele care i le port, si este doar o dragoste de om....
Oare intelegem cat de mare e dragostea lui ISUS pentru noi?
Dumnezeu ne iubeste !
De ce...? Simplu...pentru ca suntem copiii Lui nascuti din El.

Rugaciunea mea pentru el este una singura...
Dumnezeu sa il ajute ca inteligenta pe care i-a dat-o sa o foloseasca cu folos, in slujba LUI.
Ma rog ca Dumnezeu sa asculte si sa ia aminte la rugaciunile mele, si inainte de toate binecuvantarile materiale pe care i le doresc, doresc ca sa ii dea cea mai mare binecuvantare, 
MANTUIREA SUFLETULUI SAU!
LA MULTI ANI IUBITUL MEU SI FII BINECUVANTAT !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu