Versetul zilei

4 iulie 2013

Nu uita....fiecare rasarit!

Fiecare rasarit de soare imi  aduce un zambet pe buze!
Fiecare rasarit imi aminteste de dragostea lui Dumnezeu!
Fiecare rasarit de soare imi da ocazia sa imi indrept pasii pe carare!
Fiecare rasarit imi da sansa sa fac mai multe fapte bune!
Fiecare rasarit de soare imi aduce bucuria de a trai!
Fiecare rasarit ma invata sa iubesc mai mult!
Fiecare rasarit e un dar de la Dumnezeu si asta ma face sa ma gandesc iarasi, 
ce pretuiata sunt in ochii LUI!
Fiecare rasarit imi da ocazia sa Ii pot multumi iarasi!
Dragul meu, nu uita ca acelasi soare rasare si peste tine. 
Aminteste-ti si tu, ca ai primit acelasi dar de la Dumnezeu.Nu uita sa Ii multumesti, nu uita sa te bucuri, nu uita sa iubesti, nu uita sa fii mai bun.....
Nu uita....DUMNEZEU TE IUBESTE ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu