Versetul zilei

10 iulie 2013

NU...nu vreau sa te rogi...

Am deschis computerul cu dorinta de a scrie cateva ganduri pe blog, deoarece la servici nu am reusit sa scriu, cu toate ca mi-am dorit. Inainte de a citi ceva din Scriptura, mi-am adus aminte de una din experientele pe care le-am avut ieri. De fapt nu este o experienta a mea, ci mai degraba un moment socant de care am avut parte intr-o  discutie pe care am purtat-o cu o persoana.
Intr-adevar a fost o discutie  care sincer m-a pus pe ganduri.

"In  incinta unde lucrez, suntem mai multe firme cu diferite domenii de activitate. Langa sediul nostru...este si un laborator de tehnica dentara. Lucrand de multa vreme, in fiecare dimineata la un ceai sau cafea mai schimbam cateva cuvinte unii cu altii,  ne intrebam de sanatate si mai discutam...."situatia de criza prin care trecem". In ultima vreme se plangea foarte mult ca laboratorul merge foarte prost si medicii dentisti nu prea mai au de lucru. Bineinteles ca nici la noi situatia nu este "roz" si cred ca nicaieri nu este extraordinar la ora actuala, insa chiar in aceasta saptamana noi am avut foarte mult de lucru.Bineinteles ca ieri ne-a intrebat, ce am facut de avem asa mult de lucru? Si cum  stie ca sunt pocaita, n-a ezitat sa ma intrebe, bineinteles la bascalie,
 "ai facut ceva rugaciuni la biserica?"
Intr-adevar ma rog pentru societatea unde lucrez, ca atare i-am spus ca "DA, M-AM RUGAT"
 Foarte mirat mi-a zis:
"Mona, daca te rogi si pentru firma mea si o sa imi dea Dumnezeu de lucru...uite vin si eu acolo unde mergi la biserica si ma pocaiesc"
M-am ridicat de la birou, si i-am spus:
"uite, am sa trec pe lista mea de rugaciuni in fiecare zi si firma ta, dar sa nu uiti ce ai promis!"
A facut ochii mari, dupa care mi-a zis:
"nu...nu...te rog...nu te ruga.....pentru ca nu vreau sa ma pocaiesc...doar am glumit!"
Mirata i-am zis..."lasa-ma sa incerc si vei vedea ce efect are rugaciunea"
"Nu.......nu vreau", mi-a raspuns. 
Chiar daca iti merge prost activitatea, am intrebat....
Raspunsul m-a socat:
" Chiar daca imi va merge prost...prefer asa, decat sa vin la biserica si sa ma pocaiesc"

Iata ce infricosator a fost raspunsul sau si acesta m-a pus pe ganduri.Oameni sunt speriati  atunci cand trebuie sa vina sa Il cunoasca pe Dumnezeu, dar tocmai pentru ca nu Il cunosc si nu stiu cat este Dumnezeu de bun.
Nu am sa inteleg niciodata de ce Dumnezeu este respins?
El care atat de mult ne-a iubit pe toti incat si-a dat viata pentru noi?
El caruia , fie ca vrem sa-I acceptam sau:
 nu Suveranitatea....doar datorita Lui avem un business, avem un job, avem ce pune pe masa. Chiar daca eu nu ma rog....oare nu Dumnezeu este Cel care il tine pe linia de plutire, ma refer la businss-ul acestui medic...?
Oare chiar asa naivi suntem sa credem ca avem ceva datorita inteligentei noastre ?
Azi de dimineata citeam in Eclesiastul un verset:
Iată ce am văzut: este bine şi frumos ca omul să mănânce şi să bea, şi să trăiască bine în mijlocul muncii lui cu care se trudeşte sub soare, în toate zilele vieţii lui pe care i le-a dat Dumnezeu; căci aceasta este partea lui. 
 Dar, dacă a dat Dumnezeu cuiva avere şi bogăţii şi i-a îngăduit să mănânce din ele, să-şi ia partea lui din ele şi să se bucure în mijlocul muncii lui, acesta este un dar de la Dumnezeu.
Deci, tot ceea ce avem nu este nimic al nostru...TOTUL este al LUI.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu