Versetul zilei

13 iulie 2013

Rugaciuni in miez de noapte!

E miezul noptii ! As fi vrut sa apuc sa scriu azi cateva randuri..nu am reusit. Mi-am spus in sinea mea.... vin acasa ....si cu siguranta voi reusi sa fac ceea ce nu am facut la birou...insa nici acasa nu am reusit.
Nu am reusit pentru ca Duhul lui Dumnezeu mi-a pus pe inima o alta lucrare.
Fiindca traim vremurile din urma si este nevoie de multa biruinta pe cale, e nevoie de multa lupta....e nevoie de strajeri  in noapte care sa stea pe ziduri cu mainile sus si sa cheme indurarea Domnului pentru intreaga natiune, iata ca inca mai sunt biserici care striga si  cheama Numele lui Isus.
Toata saptamana aceasta a fost o saptamana de veghe in rugaciune la o biserica din oras. Astazi, fiind in weekend deja, am hotarat sa merg si eu in partasie acolo.
Experientele de acolo si prezenta Duhului Sfant nu pot fi decrise in cuvinte. Multumesc inca o data Domnului ca a ingaduit acest lucru, si-i multumesc celor care au avut aceasta  viziune de a organiza. Nu pot decat, sa ma rog pentru cei care au ramas acolo si inalta maini catre cer si Dumnezeu sa ia aminte la fiecare glas care s-a inaltat spre EL, iar ca si un raspuns din partea Domnului am sa iau versetul zilei de azi care mi-a atras atentia.

Fiti binecuvantati! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu