Versetul zilei

7 august 2013

Asculta...Dumnezeu vrea sa iti vorbeasca!

Mergeam ieri spre casa parinteasca impreuna cu sotul, si cum ardea dorul in mine sa-i vad pe ai mei parinti, dar si pe mezinul nostru cel mic care a stat la ei in vacanta, goneam  cu viteza pe soselele proaspat asfaltate(reparate). Fiind cald si nesuportand clima, am preferat sa deschid geamul.La un moment dat imi sunase telefonul. Am raspuns...
De la celalat capat al firului nu se prea auzea....la un moment dat  ii spuneam...
"vorbeste mai tare ca nu inteleg...."
Atunci am inteles, ca indiferent cat de tare vorbea persoana de la celalat capat al firului....nu aveam cum sa aud, de zgomotul produs din cauza geamului meu deschis. Atunci am inchis geamul...continuandu-mi discutia fara probleme.

Cred ca la fel este si in viata noastra spirituala.
Dumnezeu este la celalalt capat al firului.El ne vorbeste, dar noi nu auzim, si oricat de tare si de mult ne vorbeste....degeaba, suntem surzi.De ce...?
Zgomotul produs de agitatia care este in jurul nostru, de multimea de ganduri care ne framanta, ne impiedica sa auzim vocea lui Dumnezeu.Ne rugam pentru o anumita problema si ne miram ca nu ne raspunde, oare chiar nu aude Dumnezeu...? Poate ca Dumnezeu ne vorbeste, dar nu auzim noi....
Poate ca in incaperea sufletului nostru este multa galagie, este agitatie mare si aceasta este cauza principala care ne impiedica sa-L auzim.
In Matei 6,  Isus ne da un sfat:
"Ci tu, când te rogi, intră în odăiţa ta, încuie-ţi uşa şi roagă-te Tatălui tău..." 
O odaita inchisa...! Acolo nu auzi nimic, nu vezi nimic...acolo esti conectat direct cu cerul, esti in legatura directa doar tu si Dumnezeu.
Daca pana azi ai inaltat rugaciuni si nu ai primit raspuns...inchide-te in odaita ta, fa liniste in sufletul tau  si vei putea auzi vocea lui Dumnezeu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu