Versetul zilei

6 august 2013

Astazi este inca HAR !

Caldura mare...colegii imi zic ca este sarbatoare....nu stiam...de ce este asa liniste deplina.
Profit din plin si m-am pus sa citesc cate ceva...

"Pe un drum de pamant, printr-o padure deasa mergeau alaturi un tanar si un batran. La un moment dat, in drumul lor zaresc un sac.Tanarul se apleaca si bucuros, pune mana pe sac si ii spuse batranului"
- M-a pricopsit Dumnezeu cu un sac de bani!
Batranul ii spuse:
-Ar trebui sa ii impartim.
-Nici gand, eu l-a zarit primul si tot eu l-am ridicat de jos.
Batranul tacu continuandu-si drumul.In urma lor se auzi tropait de cai, zgomot de sabii si arme. Soldatii inarmati  strigara dupa ei:
-La care din voi este sacul cu bani?
Tanarul speriat ii spuse batranului:
-Vai de "noi", am dat de necaz...
-Nu, tinere. TU ai dat de necaz !"

Eclesiastul 12:14
Căci Dumnezeu va aduce orice faptă la judecată, şi judecata aceasta se va face cu privire la tot ce este ascuns, fie bine, fie rău.

Sa luam bine seama, pentru fiecare fapta facuta, fie buna fie rea, NOI vom da socoteala.
Judecata Domnului nu va fi facuta la comun.Nu vom fi judecati impreuna sot si sotie, copil si parinte sau membru si pastor. 
NU ! Fiecare din noi vom da socoteala pentru ceea ce facem.
Nu incerca sa justifici greselile tale cu nimic.In ziua aceea fiecare vom raspunde in fata Celui care va sta pe Tronul Sau de judecata.
Astazi, inca este Dumnezeul indurarii, maine va fi Dumnezeul Judecator!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu