Versetul zilei

27 august 2013

Ce sa fac ca sa fiu fericit?

E liniste totala la birou. Mi-am deschis Biblia sa citesc ceva.De inceput m-am gandit la Proverbe 27, fiind azi 27.08. Acest capitol incepe cu urmatorul verset: 
"Nu te făli cu ziua de mâine, căci nu ştii ce poate aduce o zi"
Ne-am gandit vreoadata ca ziua de maine s-ar putea sa nu mai fim?
In fiecare zi auzim atatea vesti nu tocmai placute, Ba a murit "X", ba a murit "Y", dar ne-am gandit ca vine o zi, in care un asemenea anunt va anunta si moartea ta sau a mea?
Traim pe pamant cautand fericirea. Ne alimentam cu iluzii si vise care mai de care sperand ca vom fi fericiti. Zi de zi moartea secera sute de oameni, dar noi ne vedem mai departe de drum cu aceeasi speranta in noi...."intr-o zi voi fi pe deplin fericit".
Ce ar trebui sa ai in viata ca sa fii fericit? Sau ce te-ar face cu adevarat fericit?
Nu toti au aceeasi ordine si prioritate in viata. Unii se considera fericiti doar daca au bani, altii considera ca o familie numeroasa si sanatoasa este o adevarata fericire, si cred ca acest lucru te poate face fericit intr-o oarecare masura. O alta categorie de oameni se considera fericiti doar daca au o cariera de succes, au un nume sau o anumita pozitie sociala.

Din Scriptura stim  ca oricate bogatii am avea, oricat de realizati am fi pe plan pamantesc, aici pe pamant nu vom fi pe deplin fericiti. In Psalmul 49: 16-19, unul din fii lui Core scrie,
Nu te teme când se îmbogăţeşte cineva şi când i se înmulţesc vistieriile casei;
 căci nu ia nimic cu el când moare: vistieriile lui nu se coboară după el.
Să se tot creadă omul fericit în viaţă, să se tot laude cu bucuriile pe care şi le face, căci tot în locuinţa părinţilor săi va merge şi nu va mai vedea lumina niciodată.
Oare exista cu adevarat oameni fericiti?
Sa fie fericirea  doar o iluzie ?  Poate te intrebi: ce sa fac ca sa fiu fericit?

Iata ca avem si raspunsul in Psalmul 128, trebuie doar sa ne dorim sa fim fericiti.
 Ferice de oricine se teme de Domnul şi umblă pe căile Lui!
 Căci atunci te bucuri de lucrul mâinilor tale, eşti fericit şi-ţi merge bine.
 Nevasta ta este ca o viţă roditoare înăuntrul casei tale; copiii tăi stau ca nişte lăstari de măslin împrejurul mesei tale.
 Aşa este binecuvântat omul care se teme de Domnul.

Vrei sa fii fericit? Teme-te de Domnul si umbla pe caile LUI, si-atunci vei fi fericit, pentru ca El te va face fericit !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu