Versetul zilei

16 august 2013

Concediu "real"-Venetia

Daca pana acuma v-am purtat virtual prin concediu si weekend-uri, aseara am vrut sa va plimb putin prin Padova si prin Venetia, insa nu a mai reusit....fiind foarte obosita.
Niciodata planul nostru nu e la fel cu planul lui Dumnezeu. Planul meu a fost altul pentru perioada de concediu, insa Dumnezeu a avut alt plan..si e minunat planul LUI.
Prima data as vrea sa Ii multumesc ca prin ajutorul Lui, am cunoscut o familie minunata si datorita lor suntem astazi aici si le multumesc mult.
Dupa un zbor minunat, in care nici macar nu am apucat sa ma fac comoda, am ajuns in urma cu trei zile in Venetia Treviso, dupa care am plecat la Padova unde am fost asteptati.

 Si daca tot nu m'am obosit prea mult, am iesit la o plimbare pana pe la miezul noptii.In afara faptului ca am ajuns obosita "rupta"(eu care nu merg prea mult pe jos),in rest a fost minunat.

          Impreuna cu cele doua prietene, am iesit la o plimbare prin Padova, de'altfel un oras foarte frumos
 
Ieri am "navigat" prin Venetia.Fiind perioada concediilor o multime de romani la fiecare colt.
 Avand in vedere ca ieri a fost 15 aug. o sarbatoare foarte mare, si multimea turistilor a fost pe masura, cu alte cuvinte"furnicar"

 
Stiind ca Venetia este orasul indragostitilor, m'am intrebat ce semnificatie au aceste lacate la fiecare pod...? Fiecare indragostit care ajunge acolo pun un lacat, isi scrie numele pe el si arunca cheia in mare.

Sunt locuri minunate insa timpul e limitat ne pregatim de o noua plimbare.
"Voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile LUI"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu