Versetul zilei

22 august 2013

Cum asteptam vesnicia ?

Exista o vorba din batrani:" tot ce este frumos, trece repede"..si asa este, a trecut si concediu (de fapt o parte din el),insa a trecut atat de repede, incat nu imi vine sa cred....mai ales ca l-am petrecut in compania unor fiinte dragi.Dar din pacate asta e viata, am coborat  cu picioarele pe pamant, am revenit la munca cea de toate zilele si nu imi ramane decat sa astept momentele preafrumoase care nu vor trece asa de repede, de fapt nu vor trece niciodata: "VESNICIA"
Insa  o intrebare pe care ar trebuie sa ne-o punem fiecare..."cum asteptam vesnicia"?
Suntem preocupati de ceeea ce este trecator sau...preocupati de cele vesnice?
Astazi si nu numai astazi ci in ultima vreme in mod deosebit se vorbeste de revenirea lui ISUS HRISTOS.Pe cat este de aproape Hristos, pe-atat de nepasatori sunt oamenii. Nepasatori  fata de vesnicie si preocupati foarte mult de cele pamantesti. Biblia ne vorbeste despre aceste vremuri si ne descrie foarte mult semnele care vor insoti aceste momente. Cu toate acestea omenirea este nepasatoare si  insensibila la chemarea lui Dumnezeu. Usa harului inca este deschisa, insa nu pentru mult timp, pentru ca Dumnezeu va incepe sa isi verse potirul maniei fata de omenire.Traim cu aceasta impresie despre Dumnezeu:" El este bun...si ne iarta.."
Da, El este bun si inca ne iarta "acum" daca ne caim de pacatul in care traim, insa vine ziua cand va sta pe Tronul de Judecator.Astazi usa harului este deschisa, maine nu putem sti ce va fi!
 Poate ca la noapte va trebui sa-ti inchei socotelile aici pe pamant, care este starea ta?
Cum astepti "vesnicia", ai doar o religie sau ai o relatie cu  Dumnezeu?
Fa-ti o o analiza a vietii si priveste in viata ta, atat tu cat si eu, iar daca  mai sunt lucruri care nu ii aduc cinste lui Dumnezeu, renuntarea la ele este cea mai buna solutie.
Renuntarea si cainta sunt cele mai bune alegeri, dragul meu cititor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu