Versetul zilei

18 august 2013

Inchinare in biserica penticostala din Padova


Astazi am avut ocazia sa merg intr-o Biserica Penticostala, aici in Padova.
O biserica  cu o arhitectura frumoasa, cu vreo 300 de membri de diferite nationalitati. Desi nu toti au fost prezenti, fiind  perioada concediilor si multi fiind plecati, cu toate astea am avut ocazia sa vad si romani, care de altfel inca de la intrare erau in prag asteptand credinciosii, dand mana cu ei, dar vazand ca suntem romani cu atat strangerea de mana a fost mai calduroasa.
Ne-am bucurat in mijlocul lor si am simtit prezenta lui Dumnezeu, si'I dam slava Domnului ca indiferent de culoare, de nationalitate, Numele LUI este inaltat.
Tare mult mi'a placut aceasta imagine cu Sfanta Scriptura !
"Si noi am cunoscut si am crezut dragostea pe care o are Dumnezeu fata de noi, Dumnezeu este dragoste"
1Ioan 4: 16

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu