Versetul zilei

15 septembrie 2013

Ce e viata?

Inca de dimineata in zori telefonul si-a facut treaba lui, mi-a adus multe urari din diferite colturi.
 M-am bucurat...
M-am bucurat ca rudele si prietenii nu m-au uitat...m-am bucurat ca a ingaduit Dumnezeu sa mai trec un an in pribegia mea pe pamant...
Dar din nou ma intreb, ce este viata? 
Ieri un frate de 54 de ani din biserica, si-a sfarsit alergarea....
Astazi la momentul de  anunturi in biserica, am primit vestea ca mama unei fete care slujeste in cor, si-a terminat si ea alergarea....Cinci copii ii vor conduce trupul inspre tarana pamantului.
La spitalul de copii, o sora a adus pe lume un copilas....eu am mai trecut pragul unui an, peste o ora...merg sa conduc  trupul neinsufletit spre mormant...
Ce e viata?
Oare sti-vom ce ne aduc zorile...?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu