Versetul zilei

23 septembrie 2013

Stii cine a fost Silvia?

Sunt convinsa ca multi stim cine a fost Silvia Tarniceriu, dar tot la fel de convinsa sunt, ca inca mai sunt persoane care nu cunosc marturia acestei surori extraordinare care astazi nu mai este printre noi. De ce...? Fiindca Domnul a gasit cu cale sa o cheme acasa. Un exemplu de credinta neclintit in ciuda suferintelor prin care a trecut.Astazi Silvia are parte de intalnirea pe care a asteptat-o de atat timp...INTALNIREA CU MIRELE EI DRAG! Pana in clipa plecarii, Silvia a ramas neclintita in credinta si moartea nu a speriat-o deloc, ci din contra a fost rampa de lansare  catre vesnicie. Viata traita alaturi de Domnul a fost o marturie vie pentru cei din jurul ei. Am urmarit serviciile de priveghi si cel de inmormantare, si cei care a-ti urmarit, a-ti putut vedea dragostea  cu care a fost inconjurata, chiar daca trupul ei nu mai putea  misca. Ascultam cantarile cu care l-a laudat pe Domnul pana in ultima clipa.Si imi amintesc ca inainte de a pleca, nu cu mult timp a fost intr-o biserica in SUA, impreuna cu niste prieteni de ai ei, si in ciuda starii ei de sanatate, pentru ca iesise din spital si era constienta ca nu mai are mult de trait, Silvia avea zambetul pe buze si canta alaturi de prietenii ei. Una din cantarile pe care le-a cantat avea urmatoarele cuvinte:
Taria mea, taria mea...Esti Tu, esti Tu Isuse...In incercarea cea mai grea...Tu-mi dai puteri nespuse...
Incercarile si  suferinta au disparut din viata Silviei, insa noi inca avem parte de ele.As dori ca aceste cuvinte ale marturiei sale, sa ne dea putere si  sa ne mareasca credinta. Avem nevoie de incurajari in aceasta vreme.Citeam azi de dimineata un pasaj din Luca 12 si atat de mult m-a incurajat:
Vă spun vouă, prietenii Mei: să nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, şi după aceea nu mai pot face nimic.
Am să vă arăt de cine să vă temeţi. Temeţi-vă de Acela care, după ce a ucis, are puterea să arunce în gheenă; da, vă spun, de El să vă temeţi.
Cancerul poate ucide trupul...insa doar atat, mai mult de atat nu poate face.
Silvia a crezut a crezut Cuvantul! 
Va indemn dar sa ascultati aceasta marturie si sunt convinsa ca veti fi incurajati, indiferent de situatia prin care treceti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu