Versetul zilei

24 octombrie 2013

In mijlocul furtunilor, invata sa stii a lupta...!

Isaia 3:13
Domnul Se înfăţişează la judecată, stă în picioare ca să judece popoarele.
Ne-am  intrebat oare ce vom face in ziua aceea?
Astazi se fac multe fapte rele si adeseori suntem mahniti in inima noastra de ceea ce vedem ca se intampla in jurul nostru.Se fac multe pacate, zi de zi omenirea se adanceste si mai mult, si mai mult. Ieri citeam  un articol care m-a socat: un baiat de 14 ani acuzat de viol. 14 ani...????
Un pusti care abia a invatat tabla inmultirii, un pusti care abia a stiut sa-si semneze numele pe cartea de identitate. Acuzat de viol...si nu asupra unei fete, ci asupra unui baietel de 4 ani....
Pedofil la 14 ani....??? Ce minte bolnava trebuie sa ai sa faci asemenea lucru...
E bolnav saracul...spunea un coleg de-al meu de birou...Oare sa fie o boala...? Chiar s-au  imbolnavit asa multi deodata...?
Oare nu vedem incotro ne indreptam? Nimanui, nu-i mai pasa de nimeni, nimanui nu-i mai pasa de nimic....
Da, omenirea sufera de o mare boala, "A PARASIT PE DUMNEZEU". 
 A parasit pe Creatorul Sau...
Sincer, nu ma mai uimeste nimic, un singur lucru doar ma uimeste....
RABDAREA LUI DUMNEZEU!
Ma trezesc dimineata  si-I multumesc ca ne-a mai lasat o zi de har si de indurare. Ma rog in fiecare zi si spun ca macar ziua sa ne fie de folos spre mantuirea si corectarea sufletului nostru, daca tot a ingaduit sa mai ramanem in viata. Stiu, si Ii spun ca de fiecare data, ca nu datorita meritului nostru....ci doar milei si dragostei LUI.
Citeam zilele acestea Ioan 17. 
Am citit de atatea ori, dar sincer am ramas mai mult decat niciodata, uimita...de modul in care mijloceste inaintea Tatalui pentru noi.

Eu nu mai sunt în lume, dar ei sunt în lume, şi Eu vin la Tine. Sfinte Tată, păzeşte, în Numele Tău, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei să fie una, cum suntem şi Noi. Când eram cu ei în lume, îi păzeam Eu, în Numele Tău. Eu am păzit pe aceia pe care Mi i-ai dat; şi niciunul din ei n-a pierit, afară de fiul pierzării, ca să se împlinească Scriptura.
Dar acum, Eu vin la Tine; şi spun aceste lucruri, pe când sunt încă în lume, pentru ca să aibă în ei bucuria Mea deplină.
Ioan 17:11-13
Isus a fost in lume si stie ce este in ea.El a avut puterea sa biruie pentru ca este Fiul lui Dumnezeu.
Astazi noi am primit aceleasi drepturi, pentru ca am devenit mostenitori impreuna cu El.
Putem birui, in HRISTOS!
Orice lupta, orice ispita, orice povara...ORICE, in Numele LUI putem birui.
Personal am stat si mi-am facut o analiza a tot ce inseamna "evenimente" in viata mea.
Cat am stat departe de Domnul, am fost "super linistita", toate mergeau ca pe sarma. Dupa ce m-am intors la Domnul am inceput o viata plina de "evenimente".
Aparent cei din jur, ar putea spune ca de cand m-am intors la Domnul...imi merge mai rau.
 Colegii de birou chiar imi spun acest lucru..."nu vezi ca de cand te-ai pocait, ai numai ghinioane? Vezi ca ai facut pacat sa ai mers sa te pocaiesti...."
Cata necunostinta.....!
Pentru cei care nu cunosc Scriptura, poate e asa, insa pentru mine si pentru cei care Il cunosc pe Dumnezeu, pentru cei care citesc Scriptura, stim ca nu este asa.
Daca viata mea ar fi una linistita....sincer m-as intrista...mi-as pune intrebarea:
"oare sunt intr-adevar copilul LUI?"
Pentru mine este cert, unui crestin care ii merg toate lucrurile struna, ori e fara de pacat si e extraordinar de binecuvantat,(ceea ce mi-e greu sa cred ca exista cineva fara de pacat), ori poarta doar numele de crestin si de fapt realitatea e alta.
Un crestin care intr-adevar cauta sa faca voia lui Dumnezeu, intra clar in dizgratiile lui Satan. De-aici pana a intra intr-un conflict deschis, nu este cale lunga.Si-atunci incepe sicanarea, in fiecare zi incearca sa te doboare cu ceva, ori e una, ori e alta....dar linistit nu te lasa. Si cred ca cei care trec prin astfel de situatii inteleg ceea ce vreau sa spun.
Atentie, nelinistit...pe plan pamantesc(incercari fel de fel)....insa nu lipsit de pace. Sunt doua lucruri distincte, pentru ca alaturi de Domnul ai pace chiar in mijlocul furtunilor. Si cu cat timpul se apropie, lupta devine mai apriga pe zi ce trece.
Slava Domnului pentru toate incercarile din viata mea. De ceva vreme, sunt intr-un test permanent si sincer ma trezesc dimineata si ma intreb...
"Doamne, astazi ce test mai am de trecut....?"
Si le primesc cat ai clipi, zi de zi...
Numai ca in ciuda tuturor ispitelor si a luptelor pe care le am de dus...am inceput sa invat, sa stiu a lupta.Cred ca asta doreste Dumnezeu de la noi.
 Noi am capatat autoritate in Numele lui Isus, iar daca nu o vom folosi noi, o va folosi altcineva impotriva noastra.
Daca treci prin incercari, daca esti intr-un cuptor(figurat vorbind), nu dispera....din contra multumeste-i lui Dumnezeu.
Timp indelungat m-am luptat cu aceasta problema. De fiecare data cand eram in probleme, plangeam si-L intrebam pe Dumnezeu de ce....? Pana nu am cautat sa inteleg toate aceste lucruri, pana nu am avut o relatie stransa cu Dumnezeu, nu doar"vorbe", nu am putut niciodata sa inteleg aceste versete: 
"Fraţii mei, să priviţi ca o mare bucurie când treceţi prin felurite încercări, ca unii care ştiţi că încercarea credinţei voastre lucrează răbdare.Dar răbdarea trebuie să-şi facă desăvârşit lucrarea, ca să fiţi desăvârşiţi, întregi şi să nu duceţi lipsă de nimic"
 Cum sa fiu bucuroasa....? Mie imi merge rau si eu sa spun..."Doamne, Iti multumesc"
Si iata ca am ajuns aici.....am invatat ca atunci cand am probleme, sa ma pot bucura, si sa imi strang toate fortele sa trec la lupta, pentru caci stiu ca Domnul e de partea mea"
Astazi cand sunt incercata, cand imi merge "din ghinion, in ghinion" cum spun colegii....am invatat sa multumesc, am invatat sa cant in mijlocul furtunii, fie ea de orice fel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu