Versetul zilei

19 noiembrie 2013

Aviz amatorilor!!!

Pentru ca suntem in sezonul in care aud si in stanga si dreapta ca se discuta doar despre preparatul licorii care le dau atat bataie de cap multor oameni, am gasit o istorioara scrisa de Ion Tiraf, istorioara care e demna de luat in seama.

Pe un drum ingust mergea doua carute. La un moment dat unul vroia sa il depaseasca pe celalat, dar pentru ca drumul era ingust nu prea avea loc. Asa ca cu glas raspicat a inceput sa strige:
-Da-te la o parte sa trec!
-Dar ce, pe urma mea nu poti merge?- raspunse celalalt
-NU, pentru ca mi se cuvine  sa merg inaintea ta, raspunse carutasul grabit.
-Dar de ce?
-Eu car spirt si tuica!
-Atunci frate, ai dreptate. Treci inaintea mea pentru ca eu duc in caruta cosciuge si trebuie sa merg dupa tine , caci eu traiesc de pe urma ta !!!

Aviz amatorilor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu