Versetul zilei

30 noiembrie 2013

Cea mai buna alegere!

 Nu peste mult timp se apropie ziua de nastere a mezinului meu Robert. Inca de prin septembrie mi-a tot amintit..."mami, mai umpic vine ziua meaaaaa".Nu trecea cateva zile ca iar imi spunea, "mamiiii, mai umpic vine ziua mea". Am stat si m-am gandit ce cadou as putea sa ii fac.
Abraham Lincoln spunea:" Biblia este cel mai minunat dar dat vreodata omului", cu atat mai mult daca acest om este copilul tau. Zis si facut, in urma cu o saptamana am comandat pe Libraria Crestin Total, cel mai frumos dar  pe care as putea sa-l dau copilului meu. In numai cateva zile a si sosit, insa nu a sosit inca ziua de nastere.....
Numai ca curios fiind, nu a mai putut astepta pana in 13 decembrie, asa ca  rugamintile lui fierbinti, m-au facut sa cedez, dandu-i darul anticipat.
Sincer am fost curioasa sa-i vad prima reactie....
"Mamiii, e cel mai frumos cadou primit in viata mea"
Intr-adevar este cel mai pretios dar, dar  nu pentru ca i l-am facut eu, ci pentru ca e darul lui Dumnezeu pentru noi.
Dar de ce este atat de pretioasa? Pretioasa pentru ce contine...? Dar ce contine?
BIBLIA este: 
Gandul lui Dumnezeu, calea vietii, fericirea credinciosilor, insa ea poate fi si blestemul pacatosilor. 
Citeste-o ca sa fii intelept, crede-o ca sa fii in siguranta, pune-o in practica ca sa fii sfant.
Ea iti da lumina ca sa te calauzeasca, mancare ca sa te intretina si mangaire ca te imbucure.
BIBLIA este:
Hrana calatorului si traseul crestinului.
Aici Paradisul este restaurat, cerul este deschis iar iadul descris.
Subiectul ei este ISUS HRISTOS, planul ei este bunastarea noastra iar Slava lui Dumnezeu este finalul ei.
BIBLIA ar trebui sa umple memoria, sa stapaneasca inima si sa conduca pasii.
Citeste-o incet, frecvent si rugandu-te.
BIBLIA este:
O mina de belsug, un Eden de slava, un rau de incantare si o gradina de flori.
Ne-a fost data in timpul vietii noastre.
Va fi deschisa la judecata si amintita pentru totdeauna.
Ea implica cea mai mare responsabilitate, rasplateste efortul si condamna pe toti cei ce o nesocotesc.

Sunt convinsa ca am facut cea mai buna alegere pentru copilul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu