Versetul zilei

20 noiembrie 2013

De cate ori nu am picat testul si eu.....?

De-atatea ori am citit istoria poporului Israel, insa niciodata nu am inteles scopul lui Dumnezeu atat de bine ca acum, scopul pe care l-a avut fata de ei.
Cand citesti istoria lor iti vine sa spui..."Doamne, cat de neintelepti au putut fi...", desi noi sau hai sa ma refer doar la mine personal, eu sunt mai neinteleapta ca poporul Israel de atatea ori...
Privesti in urma ta si  vezi experienta prin care te-a trecut Dumnezeu, vezi drumul printre doua ziduri de apa involburata, iar tu mergi prin el si ajungi la mal neatins si nevatamat, vezi cum aceeasi apa se uneste si-i omoara pe toti cei care au vrut sa iti faca rau. In asemenea situatie nu poti decat sa te minunezi  si sa pui ce maret si puternic Dumnezeu ai!
Dar iata ca la scurt timp ajungi insetat, flamand si rupt de oboseala invartindu-te fara o destinatie precisa.Incepi  sa murmuri, sa cartesti si uiti repede ca nu cu mult timp in urma Dumnezeu te-a ajutat.
Oare chiar crezi ca te va lasa Dumnezeu acum? Atunci care a fost scopul interventiei Sale?
Dupa ce Dumnezeu ne ofera ajutorul si ne smereste, intotdeauna urmeaza si  aceea perioada de incercare si de testare.
Oare de cate ori nu am picat testul si noi.....?
Oare Dumnezeu ne-a salvat din mocirla pacatului doar pentru un moment anume sau o anumita perioada?
De ce atunci cand suntem in incercare si credem ca Dumnezeu ne-a uitat, nu ne amintim ca EL a fost Cel care ne-a salvat?
Oare, doar pentru asa scurta durata a fost salvarea si purtarea Lui de grija?

Suntem doar intr-o vreme a testarii noastre, Dumnezeu este acelasi si atunci si acum, si tot El ne va calauzi si ne va da izbanda si acum, chiar daca ne aflam in pustiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu