Versetul zilei

19 noiembrie 2013

Doamne, unde esti?

Dar, dacă mă duc la răsărit, nu este acolo; dacă mă duc la apus, nu-L găsesc: dacă are treabă la miazănoapte, nu-L pot vedea; dacă Se ascunde la miazăzi, nu-L pot descoperi.
Iov 23:8-9
Cred ca Iov  se afla in acest moment in cea mai pustie perioada a vietii sale.Avea o nevoie acuta de Dumnezeu si nu-L gasea.

Cred ca nimic nu este mai trist decat sa iti amintesti momentele frumoase din viata ta, in care doar pronuntandu-i Numele, El deja era prezent langa tine, doar framantandu-te pentru o anumita problema si ea se rezolva...
Dar iata ca uneori trebuie sa trecem si prin anumite momente in viata in care strigam: "Doamne, unde esti?" 
Se intampla ca uneori sa te rogi pentru o anumita problema si nu o data, ci o perioada lunga de timp, si cu toate astea  uneori se pare ca cerul a tras o perdea groasa prin care sa nu treaca nimic.  Nu ai asemenea senzatii niciodata?
Daca ne uitam in Scriptura vom gasi oameni care au trecut prin ceea ce treci tu sau poate trec eu. Eu sincer am avut parte de aceste trairi si inca mai am, pentru ca atata timp cat nu am primit raspunsul la multe rugaciuni pe care le-am inaltat dupa voia Sa, intreb de multe ori..."Doamne, de ce  nu ma auzi? Spre exemplu dorinta de a fi mantuiti si copiii mei, eu cred ca este o rugaciunea dupa voia Sa.
"...doreşte ca niciunul să nu piară, ci toţi să vină la pocăinţă"
Sa ne amintim doar cativa  dintre inaintasii nostri care au trecut prin aceasta situatie, Moise, Iosif si  batranul Iov. Toti au trecut prin  asemenea momente, Moise luat si crescut ca print la Faraon,  se lupta mai apoi 40 de ani in pustie, Iosif  iubit si favorizat de tatal sau, iata-l aruncat in groapa, umilit si vandut ca sclav de proprii lui frati, Iov cel mai de vaza om dintre toti locuitorii Rasaritului, bogatii imense, copii, nevasta, slujitori, vite, etc...
Iata-i pe toti trei intr-un moment pustiu al vietii lor in care se intreaba:
"Doamne, unde esti?"
 Te gasesti cumva in aceeasi situatie?
Locul cel mai sfant  in care il poti gasi pe Dumnezeu, este in aceasta pustie a vietii tale.
Aici Dumnezeu se arata intr-un mod aparte, aici Dumnezeu ne invata cum sa ne pregatim pentru tot ceea ce va urma sa lucreze in viata noastra.
Insa pentru aceasta trebuie sa acceptam ca drumul spre cer, drumul spre victorie, trece si prin pustiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu