Versetul zilei

9 noiembrie 2013

Pestisorul si vulpea cea sireata!

Obligata fiind sa stau in pat din cauza unei  raceli  pe care am "luata-o", acum am ocazia de a citi mai mult.Asa ca prin lectura de care am avut parte in aceasta dimineata, mi-a tras atentia o fabula interesanta.

Dornica sa manance un peste proaspat, vulpea sireata s-a tot gandit  cum sa isi satisfaca pofta. S-a asezat pe marginea unui rau, si cand a vazut un pestisor mai la suprafata, a inceput sa ii spuna:
"Dragul meu peste, pentru ca iti vreau numai binele, vreau sa te avertizez sa nu cobori in adanc pentru ca viata iti va fi in primejdie.Sunt muti pesti mari care abia asteapta sa te inghita, te sfatuiesc asadar sa iesi din apa daca vrei sa iti salvezi viata"
Numai ca pestisorul nu s-a lasat amagit si se hotari sa ii dea raspuns imediat.
"Iti multumesc de grija pe care o ai fata de mine, insa prefer sa raman in apa. Daca in mediul in care traiesc eu, in apa si sunt in primejdie, oare cu cat mai mare va fi primejdia daca voi parasi apa...?"

Dragul meu, de multe ori vine cel rau si ne sopteste tot felul de lucruri si sadeste in mintea noastra tot felul de ganduri aparent frumoase care ne fac sa nu mai fim ascultatori de Cuvantul lui Dumnezeu si sa nu mai ramanem in Dragostea LUI.
Ceea ce spun, spun din propria experienta....Vine cu o oferta atat de bogata incat este aproape imposibil sa refuzam.Poate ca duminica, fiind ziua libera, ti se ofera o ocazie minunata de a merge undeva sa te relaxezi, un strand termal, o plimbare in parc, o excursie la munte, atatea si-atatea oferte super... insa locul unde ti se ofera nu poti sta  in partasie cu Domnul si cu fratii de aceeasi credinta cu tine.
In asemenea locuri viata ne este in pericol. Si-asa ne vin tot felul de ganduri, avem tot felul de lupte chiar stand in partasie, darmite sa nu ramanem in locul in care Dumnezeu ne-a asezat, in locul in care El  este prezent...?
Aceleasi caracteristici le are si vulpea si diavolul, AMANDOI SUNT SIRETI.
Astazi Dumnezeu vrea sa constientizam fiecare la ce risc ne expunem daca ne lasam amagiti si dam ascultare la soapta celui rau.
Ramai in ascultare, cauta partasia si Dumnezeu te va calauzi prin Duhul si iti va fi alaturi in orice situatie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu