Versetul zilei

18 decembrie 2013

Mai exista o sansa !

Iata-ne ajunsi, parca prea repede la finalul lui 2013.Sincer nici nu stiu cum a trecut asa de repede, si totusi a trecut. Fie ca vrem sau nu, viata noastra trece si anii se duc.Dar nu asta e durerea, ci unde mergem cand plecam de pe acest pamant....? 
Ca de fiecare data la final de an ne facem fiecare o analiza a tot ceea ce am facut, a tot ceea ce am fi putut face si nu am vrut sa facem, si ne mai facem si o analiza a tot ceea ce ne-am propus sa facem si nu am reusit.
Nu stiu ce a-ti  facut d-voastra, asa cum nu stiu nici ce nu a-ti facut, nu stiu ce  v-ati propus si nici nu stiu ce nu a-ti reusit din ceea ce v-ati propus, insa un lucru stiu sigur:
"fiecare din noi ne-am propus sa fim mai buni", cu alte cuvinte ne-am propus sa nu mai pacatuim in anul 2013.
Sincer nu stiu cati am reusit sa implinim aceasta promisiune, dar eu stiu sigur ca nu am reusit in totalitate sa ma tin de promisiune.
Oricat de mult ne straduim sa fim desavarsiti nu reusim, pentru ca zi de zi cel rau ne pandeste si da tarcoale ca un leu, insa doar prin mila si indurarea Domnului vom ajunge la final  desavarsiti, slava LUI.
Problema pacatului este o problema care afecteaza la orice nivel, la orice varsta si orice categorie de oameni.
Am intalnit cazuri  care mi-au marturisit: "sunt atat de pacatoasa, incat nici nu mai are rost sa ma mai rog, pentru ca oricum nu ma mai iarta..."
Gresit! Indiferent cat de mult ai pacatuit, Dumnezeu te iarta! Faptul ca esti in viata si inca mai poti cere iertare, este modul in care Dumnezeu iti spune, "inca iti mai dau o sansa".
Poate ca pacatul pe care l-ai savarsit nu este cunoscut in fata oamenilor, poate stie doar Dumnezeu, de-aceea este important ca acesta problema sa o rezolvi mai intai inaintea lui Dumnezeu.
Dumnezeu oricum ne cunoaste pe fiecare in parte si cunoaste si ceea ce facem sau gandim, de-aceea niciodata nu trebuie sa incercam sa cosmetizam sau sa-l minimalizam pacatul nostru.
Aseara venind spre casa de la servici ascultam radio Vocea Evangheliei si invitat era un tanar care lucra ca bijutier.La un moment dat in interviul care era, reporterul il intreba pe interlocutorul sau,
"cat este de tentant sa lucrezi cu aur?" Altii fura la servici cu masina, cu sacul, cu poseta, etc....la bijuterie e suficient "un gram" pe zi, se  numeste oare furt...?

Da, categoric! La fel este si cu acea minimalizare despre care vorbeam. Altii poate fura cu remorca, tu poate "sterpelesti" un lucru marunt sau de nimic, insa denumirea lui este FURT  in ambele cazuri. Sunt persoane care te  mint in fata cu tupeu, insa faptul ca tu glumesti cand e vorba de a spune adevarul, chiar daca e vorba de ceva "marunt" se numeste la fel "MINCIUNA". 
Un om poate fi bolnav de cancer la stomac, faptul ca spune ca are o indigestie doar, nu-l ajuta la nimic.Boala lui ramane aceeasi, indiferent ce denumire ii va da.La fel este si cu pacatul, indiferent cum vrem noi sa-l definim in varianta moderna, pacatul este pacat.

Isus ne da o veste buna. Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si vrednic ca sa ne ierte si sa ne curateasca de orice nelegiure. 1 Ioan 1:9

Ne apropiem de finalul acestui an, El vrea sa ne ierte. Un singur lucru trebuie sa facem, sa venim inaintea Lui si sa-I cerem iertare. Daca venim cu cainta si cu credinta, Isus ne va da iertarea si salvarea de care avem atata nevoie.
Căci Tu eşti bun, Doamne, gata să ierţi şi plin de îndurare cu toţi cei ce Te cheamă.Pleacă-Ţi urechea, Doamne, la rugăciunea mea, ia aminte la glasul cererilor mele!
Ps.86:5-6



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu