Versetul zilei

30 decembrie 2013

Minunea din viata mea- SEARA MARTURIILOR!

Asa este obiceiul ca la trecerea dintre ani sa avem alaturi oameni dragi.Poate ca fiecare ne-am facut deja planurile pentru noaptea care sta la cumpana dintre ani, insa pentru cei care nu aveti ceva stabilit, va fac o propunere din care aveti doar de castigat.
Ce anume veti castiga? Credinta voastra va fi intarita !

In seara de marti incepand cu ora 18, Biserica Penticostala Elim Timisoara, transmite ca in fiecare an, marturiile acelor credinciosi in care Dumnezeu a lucrat cu putere. Sunt multi oameni dornici de  a veni si de marturisi ceea ce Domnul a facut pentru ei, unii au fost vindecati de boli carora medicii nu le-au mai dat nici o sansa, unii au fost salvati din diferite situatii in fata carora nu vedeau nici o sansa, unii au fost eliberati de diferite patimi, altii au fost eliberati de anumite duhuri care au pus stapanire pe ei si multe alte marturii.
Toate acestea sunt facute in fata oamenilor pentru intarirea credintei noastre si aduse cu multumire in fata lui Dumnezeu.
Cum poti sa nu marturisesti ceea ce Domnul a facut?

Si daca tot veni vorba despre aceste marturii, as vrea ca si eu sa vin si sa va spun una dintre ele.
In urma cu ceva timp simteam ca auzul la urechea dreapta este din ce in ce mai slab.Am fost la un control de rutina la servicii si pentru ca atunci conduceam masina de servici, trebuia sa fac mult mai multe analize, printre care si auzul era verificat. Inca de atunci asistenta care mi-a facut acest test mi-a spus ca urechea dreapta are auzul mai slab, insa am neglijat. A trecut ceva vreme si pentru ca asa suntem noi oamenii(neglijam ce este mai important), iata ca la un moment dat auzeam din ce in ce mai slab si pana la urma deloc. Nu pot sa va spun cat este de rau si ce senzatie ai ca cineva sa-ti sopteasca ceva la ureche si tu sa nu intelegi prea multe....e groaznic, credeti-ma.
Numai ca eram atat de prinsa cu jobul, pentru ca si programul de lucru este destul de incomod, nu am reusit sa merg la medic. Sincer am zis ca acum in vacanta de iarna o sa merg ca sa vad ce este de facut. Numai ca inainte de medici, am apelat la Medicul Divin.
Daca va amintiti, nu mult timp in urma a fost o perioada de evanghelizare cu ocazia implinirii celor 25 de ani de la inaugurarea acestei cladiri in care se inchina azi credinciosii penticostali.
In prima seara de evanghelizare, fiind o zi de joi in 21 noiembrie, la sfarsitul serviciului divin s-a facut o rugaciune de catre slujitorii bisericii, invitat fiind si fr. Douglas Clay din Ohio, dansul facand parte si din bordul de conducere al organizatiei mondiale penticostale si impreuna, au facut rugaciune si ungere cu undelemn pentru toti cei care au avut o problema de sanatate in mod special.Vreau sa spun ca nu pastorii sunt cei care au facut ceva, ci DOMNUL este Acela care s-a atins de mine si de multi altii, pentru ca noi am crezut in El.
Va marturisesc sincer ca dupa rugaciunea facuta pret de cateva minute in urechea mea simteam cum toate canalele auditive se deschid si la un moment dat un aer rece mi-a patruns in ureche. Din acel moment urechea mea aude clar absolut tot, ba chiar aud mai bine acum cu dreapta decat cu stanga.
Poate ca multi sunteti sceptici la ceea ce eu marturisesc, insa ceea ce Domnul a facut pentru mine si ceea ce am simtit, este imposibil ca cineva sa imi spuna ca Dumnezeu nu mai face minuni. Eu cred in minuni pentru ca Dumnezeu este ACELASI, ieri, azi si in veci, Slava Lui.
De-aceea va incurajez sa nu ratati aceste marturii, prin care puteti vedea modul cum Dumnezeu lucreaza si azi.
Maine seara, 31.12.2013, ora 18 live pe http://www.elim.ro/new/ - SEARA MARTURIILOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu