Versetul zilei

20 decembrie 2013

O veste imbucuratoare-Timisoara fara avorturi!

Nu stiu daca se putea o veste mai buna acum in prag de Nasterea Domnului...
Medicii ginecologici din vestul țării refuză să scape femeile de sarcinile nedorite. Chiar dacă sunt obligați de lege să facă avorturi, specialiștii de la maternități au decis să pună în aplicare o lege nescrisă, prin care, spun ei, evită comiterea de păcate.
În repetate rânduri, medicii ginecologi au fost acuzați de creștini că prin avorturi comit crime duble. Cu puțin timp înainte de Crăciun, medicii au decis să pună capăt intervențiilor de acest gen. Practic, timp de trei săptămâni, toate gravidele vor merge degeaba la spitale, pentru că medicii nu vor omorâ feții.
Chiar și conducerea spitalelor aprobă decizia angajaților. Situația s-a repetat și de Paște. La Lugoj, directorul medical al Spitalului “Teodor Andrei” Lugoj, doctorul Mircea Șerpe, susținea atunci că intervențiile ginecologilor se vor face doar în cazurile extrem de  deosebite. Practic, chiuretajele vor fi puse în aplicare doar în condițiile în care viața pacientei este pusă în pericol.
Pauza de la avorturi s-a repetat și cu ocazia Paștelui Ortodox, precum și în zilele cu cruce roșie în calendar.
Ea este ginecologul din Timișoara care nu face avorturi, pentru că le-a trăit pe propria piele.O poveste cutremurătoare!

Decizia medicilor din Banat, care nu mai vor să facă avorturi în perioada Paștelui catolic și ortodox, scoate la iveală eroi. Doctorul Olimpia Oprea este unul dintre ei. Femeia regretă că în tinerețe a făcut o greșeală enormă, când a renunțat la o sarcină dublă. Ar fi trebui să aducă pe lume gemeni, dar era prea speriată. A făcut avort, acum regretă, dar ”pedeapsa” aleasă este să le învețe pe alte femei să nu facă greșeala ei.
Am fost marcată de ceea ce s-a întâmplat şi nu am putut să uit niciodată trauma sufletească prin care am trecut. Ulterior, a rămas din nou gravidă. Tudor este numele minunii. Când Tudor avea 5-6 ani, am visat la un moment dat doi îngeraşi. M-am întrebat atunci şi mă mai întreb încă, dacă nu cumva cei doi îngeraşi erau gemenii pe care nu i-am adus pe lume. Mă voi întreba mereu ce se întâmplă cu sufleţelul lor” spune Olimpia Oprea.
Chiar dacă au trecut ani în șir de când refuză să facă avorturi, doctorița Olimpia Oprea luptă de atunci ca femeile din Banat să nu facă o greșeală.
„În ultimii ani am avut o reţinere tot mai pronunţată în a face întreruperi de sarcină. Pacientelor care intenţionau să facă acest lucru le arătam embrionul la ecograf şi încercam să le conving să se răzgândească. Întreruperea unei sarcini este o traumă şi pentru noi, doctorii. Este o bucurie foarte mare când ajuţi un copil sănătos să se nască. E groaznic să întrerupi o sarcină”, mai spune doctorul Olimpia Oprea 
 Stire preluata de pe :http://exclusivtm.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu