Versetul zilei

30 decembrie 2013

Sunt binecuvantata!

Binecuvântat să fie Dumnezeu, Tatăl Domnului nostru Isus Hristos, care ne-a binecuvântat cu tot felul de binecuvântări duhovniceşti, în locurile cereşti, în Hristos.
Efeseni 1:3

Daca punem acest verset direct in dreptul nostru, nu stiu cati  sunt care nu pot afirma acest lucru.
Te consideri un om binecuvantat?
EU DA! 
  • Sunt binecuvantata, ca in acest final de an sunt inca in viata.
  •  Sunt binecuvantata ca in acest an nu am dus lipsa nici macar o zi de painea cea de toate zilele, ba mai mult mi-a dat si restul hranei din belsug.
  • Sunt binecuvantata ca nu am suferit nici macar o clipa de sete.
  • Sunt binecuvantata ca anul acesta nu am ajuns in spital, pe mana nici unui medic si mi-a dat sanatate asemeni vulturului care se inalta pe muntii. 
  • Sunt binecuvantata pentru ca nimeni din cei dragi, nu au cunoscut suferinta.
  • Sunt binecuvantata pentru ca in timp ce altii au ramas fara un servici, eu am avut un loc de munca binecuvantat.
  • Sunt binecuvantata ca in fiecare dimineata atunci cand ma trezesc, deschid ochii langa un sot minunat si aud in fiecare zi cuvantul "TE IUBESC".
  • Sunt binecuvantata sa aud vocea copiilor mei in fiecare zi.
  • Sunt binecuvantata sa aud vocea mamei si a tatalui meu in fiecare zi. (chiar si de trei ori pe zi, desi ne despart 170 de km)
  • Sunt binecuvantata ca pot sa merg si sa ma rog intr-o casa de rugaciune minunata alaturi de frati, surori si pastori minunati.
  • Sunt binecuvantata pentru ca traiesc intr-o tara in care este pace.
  • Sunt binecuvantata pentru ca tara in care Dumnezeu m-a asezat nu a suferit calamitati sau dezastre naturale.
  • Sunt binecuvantata ca am cunoscut prieteni minunati pe care Dumnezeu mi i-a scos in cale, si chiar daca nu ii am alaturi zi de zi, pentru ca distanta e mare, ii simt mereu aproape.
  • Sunt binecuvantata ca am ocazia in fiecare zi, sa pot spune celor din jurul meu  despre Hristos.
  • Sunt binecuvantata ca in fiecare incercare L-am avut pe Domnul de partea mea.
  • Sunt binecuvantata pentru ca Dumnezeu a pus pe inima multor persoane sa se roage pentru mine.
  • Sunt binecuvantata ca am in jurul meu oameni care imi spun oridecate ori gresesc ceva.
  • Sunt binecuvantata ca Dumnezeu imi trimite la momentul potrivit tot ceea ce am nevoie.
  • Sunt binecuvantata ca nu mi-a dat Dumnezeu bogatie, pentru ca in bogatie omul uita de Dumnezeu.
  • Sunt binecuvantata ca nu mi-a dat Dumnezeu bani multi ca sa le port grija, ci atat cat am nevoie.
  • Sunt binecuvantata ca cererile mele sunt inaintea Tronului Lui.
  • Sunt binecuvantata ca Dumnezeu nu mi-a dat tot ceea am cerut, ci doar ceea ce a considerat El ca am trebuinta.
  • Sunt binecuvantata pentru ca in fiecare clipa stiu ca TATAL MEU vegheaza asupra mea si ochii LUI sunt atintiti asupra mea.
  • Insa cea mai mare binecuvantare este.... ca am un loc pregatit in cer!!!
Lista nu se opreste aici si nu stiu daca as reusi vreodata sa enumar toate binecuvantarile  pe care le primesc zi de zi. 
Tot ceea ce am, este de la El!
Tot ceea ce sunt, sunt doar prin El!
....de-aceea pentru toate acestea vin sa-I multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu