Versetul zilei

18 ianuarie 2014

Ce vedem noi si ce vede Dumnezeu?!

Cateodata ma framanta si in ultima vreme tot mai des, un lucru..."de ce nu reusesc si eu sa vad in oameni, ceea ce vede si Dumnezeu?"
Noi privim la cei din jurul nostru, la faptele si actiunile lor si adeseori ne grabim sa ii si catalogam...
"din asta nu se mai face om....cat ii lumea si pamantul" sau multe alte expresii de genul acesta.
Nu v-ati grabit niciodata cu asemenea concluzii? Eu da....si ma rog Domnului sa ma elibereze de acest spirit de a judeca oamenii sau de a-i cataloga  in vreun fel.
Noi privim aici, privim prezentul, insa ne este greu sa privim dincolo de ceea ce ne ofera imaginea acelei persoane "acum, in prezent", ne este greu sa vedem ceea ce vede Dumnezeu in aceea persoana.
Deseori  chiar noi nu gasim nimic bun in noi insine, alteori vedem in noi o multime de calitati si mai mult... ne vedem acele persoane perfecte, fara nici un cusur in comparatie cu cei din jurul nostru.

Oamenii ne vad un fel, noi ne vedem in alt fel iar Dumnezeu ne vede cu totul diferit.
Cu alte cuvinte omul este un foarte bun "artist"
La munca colegii ne vad intr-un fel si isi creeaza o anumita imagine, acasa sotul sau sotia ne vad altfel, pe strada suntem priviti in alt fel, parintii ne vad in cu totul alt fel, insa Dumnezeu ne vede exact asa cum suntem. In toate ipostazele de mai sus, imaginea pe care am creat-o este datorita comportamentului diferit pe care-l avem uneori. Pe oameni este mai simplu si ii putem dribla, insa Singurul pe care nu-l putem fenta cu nimic, este DUMNEZEU.
Acum dintre toate aceste portrete, cel mai mult  conteaza ce vede Dumnezeu in noi.

Daca vedem un copil de 5 ani  pe scena care canta extraordinar....noi cei  din sala il aplaudam pentru ceea ce am auzit cantand, insa un maestru priveste mult mai departe, el vede ce pianist desavarsit va fi peste cativa ani.
Asemenea este si Dumnezeu, El nu se uita la ceea ce am fost noi, nici la ceea ce suntem ci la ceea ce putem deveni in Hristos.
Efeseni 3:20
Iar a Celui ce, prin puterea care lucrează în noi, poate să facă nespus mai mult decât cerem sau gândim noi....
Iata asadar, ca indiferent ceea ce vad eu intr-un om, Dumnezeu imi spune ca poate face mult mai mult decat pot eu gandi.
Trebuie doar sa credem acest lucru, si ma rog ca Domnul sa imi dea si sa ne dea credinta mai mare, pentru ca ceea ce la noi este cu neputinta, TOTUL este cu putinta la EL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu