Versetul zilei

26 ianuarie 2014

Fiti binecuvantati!

Asa cum spuneam in urma cu cateva zile, Biserica Penticostala Elim Timisoara a avut parte de cateva zile de evanghelizare, 23-26 ianuarie.
Dupa cateva seri binecuvantate de Domnul, astazi nu pot decat sa vin si sa-I multumesc Domnului pentru tot harul de care am avut parte.
Ramasesem sa va spun cateva cuvinte si despre seara de ieri, numai ca nu am reusit sa fac acest lucru, deoarece o raceala  imi tot da tarcoale. Nu stiu daca voi reusi sa o ocolesc, pentru ca vad ca "ea" vrea sa ma intalneasca cu orice pret, dar ma rog ca Domnul sa imi dea putere chiar daca ma voi intalni cu ea (adica, cu raceala)
Cu siguranta cand voi fi in stare voi scrie cateva ganduri din mesajul extraordinar al fratelui Iosif Berce din Alesd-Stalpul de sare.
Pana atunci insa va las in grija Celui care poate sa va pazeasca, adica Isus Hristos, dar nu inainte de a veni inaintea voastra cu o mica-mare rugaminte, cand va rugati, amintiti-I Domnului si de mine, si El va va rasplati, iar eu va multumesc anticipat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu