Versetul zilei

11 ianuarie 2014

Unde cauti ajutor?

Exista o vorba din batrani, "un necaz nu vine niciodata singur", si din mica mea experienta de viata, subscriu la acest proverb.
Sunt perioade in viata in care totul merge ca pe roate si brusc apare cate o problema sau un necaz. Numai ca nici nu trece bine problema, se si iveste alta, iesim  din ea...si apare altceva.
Acum nu sunt  in aceasta ipostaza, insa am fost de multe ori si de fiecare data, cam asa s-a intamplat.Nu stiu daca acesta este modul lor(al necazurilor) de operare, insa intr-adevar este un mister pe care noi nu-l putem intelege.
Uneori suntem tentati sa spunem ca Dumnezeu ar fi incorect cu noi atunci cand suntem in necaz. Nu este suficient necazul in care ne gasim si imediat mai ingaduie inca unul.De ce oare...?
Unde este Dumnezeu atunci, se intreaba unii?
Pe cat sunt de benefice, nimanui nu-i face placere sa treaca prin necaz sau suferinta, insa intotdeauna necazul si suferinta l-au apropiat pe om de Dumnezeu.In necaz Il cautam pe Dumnezeu mai mult ca oricand si in suferinta realizam cat suntem de trecatori si  realizam cat de dependenti suntem de EL in acele momente.
Intotdeauna cand ne merge bine, prea putin ne gandim la Dumnezeu si asta ne face sa ne incredem tare mult in noi si in fortele noastre.Noi facem, noi rezolvam, noi si iarasi noi, insa cand ne vedem depasiti de situatie, atunci increderea  in propria noastra putere dispare si  abia atunci strigam, Tu Doamne si numai Tu.
Imi amintesc de Imparatul David cand s-a ascuns in pestera fiindca era urmarit de Saul,
"Ai milă de mine, Dumnezeule, ai milă de mine!
Căci în Tine mi se încrede sufletul; la umbra aripilor Tale caut un loc de scăpare, până vor trece nenorocirile"

David si-a cautat adapost in Domnul, pentru ca stia ca numai El il poate izbavi.
Tu ce faci....? Eu, ce fac in asemenea situatii?
Este clar ca necazul nu ocoleste pe nimeni si omul are parte in viata si de necaz si de bucurie. Viata in sine este asemenea unei rotite care se invarte in permanenta, azi esti sus, maine jos.
Ce faci in momentele in care esti jos...?
David spunea:"imi pusesem nădejdea în Domnul, şi El S-a plecat spre mine, mi-a ascultat strigătele"
In momentele de necaz  este foarte important sa ramanem langa El, pentru ca niciodata Dumnezeu nu ne va parasi si atunci cand Il chemam, El ne va da ajutorul.
....S-a plecat spre mine, mi-a ascultat strigătele spune David, insa in continuare el spune si ce a facut Domnul pentru el. Nu numai ca i-a ascultat strigatele dar i-a dat si ajutor, "m-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stâncă şi mi-a întărit paşii"
Acesta este Dumnezeul  in care ne incredem noi! 
Nu doar ne asculta, ci ne ofera solutii  si ajutor.
Oamenii ne asculta la necaz, poate ca se ofera sa ne intinda si o mana de ajutor, insa ajutorul lor deseori este fara de putere in  anumite situatii disperate.
Cel care are solutii insa  la orice necaz, la orice boala, la orice problema care pentru noi pare de nerezolvat, DUMNEZEU este Acela.
Nu vrei sa iti pui si tu increderea in El?
 
"Când strigă un nenorocit, Domnul aude şi-l scapă din toate necazurile lui. 
Eu am căutat pe Domnul, şi mi-a răspuns: m-a izbăvit din toate temerile mele"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu