Versetul zilei

16 februarie 2014

A venit primavara....!

Nu stiu cum este vremea in alte zone din tara sau in afara tarii noastre, dar la Timisoara pot spune ca e primavara cu "acte in regula".
De dimineata cand m-am trezit sa plec la biserica, soarele anunta deja ca va fi o zi frumoasa, si asa si este. Am venit de la biserica, am servit pranzul in graba, am aruncat pe mine un trening, pentru ca nu m-am putut abtine si am iesit la o plimbare.
Nu stiu daca este gradinita in fata caselor in care sa nu fie infloriti  ghioceii.
Intr-adevar este minunat peisajul si  tot ce este in jur reinvie la viata, toate acestea ne fac si pe noi sa iesim din amorteala de peste iarna.
Este un soare superb si plimbarea care am facut-o pe jos, m-a facut sa ma gandesc serios daca nu cumva ar trebui sa imi cumpar o bicicleta....?
 Cred ca am sa imbin utilul cu placutul....si cand te gandesti ca mai fac si economie la buget pe vremea asta de criza...!!!
Insa pana sa ma hotarasc eu ce voi face, primavara se pare ca nu ma asteapta, ci isi intra in drepturile ei.
Nu pot decat sa ii spun "bun venit"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu