Versetul zilei

17 februarie 2014

Ce asteptari ai azi?

Doamne, auzi-mi glasul dimineaţa
Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine şi aştept.
M-am trezit de dimineata cu acest versest in minte.M-am ridicat din pat si am imprumutat laptop-ul sotului, (al meu fiind bolnav), si am deschis cu gandul sa scriu acest verset. 
Nu mic mi-a fost socul cand am deschis si am vazut vestea trista legata de fr. Doru Popa, numai ca inca odata vedem chiar sub ochii nostrii, ca moartea nu intreaba cati ani ai, cine esti, de unde vii, ea vine pur si simplu sa stanga cat mai multi daca se poate, parca ar avea o norma de realizat,  in urma ei lasand durere. Desigur e una din gandirile celor fara de speranta. Eu stiu ca moartea este trecerea din lumea aceasta trecatoare si nu este decat o rampa de lansare spre viata vesnica. Pe noi ca si crestini aceasta moarte nu ne infioara deloc. 
Sa ne ingrozim ca mergem sa ne intalnim cu MIRELE DRAG pe care abia asteptam sa il vedem....? Nicidecum!
 Trista este doar despartirea de cei dragi, si bineinteles trista pentru cei care raman, nu pentru cei care pleaca ACASA.
Dar Domnul sa mangaie familia indoliata, iar pentru noi sa fie un moment de cercetare, pentru ca cine stie, la urmatorul apel s-ar putea sa fiu chiar eu, poate chiar tu....nimeni nu stie aceasta taina.

Doamne, auzi-mi glasul dimineaţa
Dimineaţa eu îmi îndrept rugăciunea spre Tine şi aştept.
Fiecare ne-am indreptat astazi glasul catre Cel PreaInalt si acum asteptam.
Asteptam...ce ? 
Ce asteptari ai de la Dumnezeu in aceasta zi? 
Cu siguranta ai adus inaintea Lui o multime de cereri, si acum dupa ce le-ai adus la cunostinta Sa, stai si astepti.
Daca ai ridicat glasul inca de dimineata inaintea Domnului, bine ai facut, insa inainte de a avea asteptari de la Dumnezeu  si astepand raspuns la ruga facuta, vreau sa iti spun ca si Dumnezeu are asteptari de la tine.
Are asteptari de la mine, are asteptari de la tine si are asteptari de la noi toti.
Dar oare ce asteptari are de la noi? 
"Doamne noi asteptam de la Tine , pentru ca TU esti Dumnezeul care poate tot, care stie tot, dar noi...?
Ce astepti Doamne de la noi, niste  fiinte neputincioase, slabe, cu dureri in  trup, cu buzunarele goale, cu atatea si atatea nevoi si neputinte in noi, de la noi ce astepti?"
Doar cateva Copiii Mei:
Ioan 12:36
Câtă vreme aveţi Lumina printre voi, credeţi în Lumină, ca să fiţi fii ai luminii.”
Ioan 15:17
Vă poruncesc aceste lucruri, ca să vă iubiţi unii pe alţii.
Marcu 16:15
„Duceţi-vă în toată lumea şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură.

Nu uita:
Fii lumina, iubeste-ti aproapele si nu in ultimul rand, spune-le celor din jurul tau de HRISTOS!
Doamne ajuta-ne!
Un inceput de saptamana binecuvantat, traind pentru HRISTOS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu