Versetul zilei

27 februarie 2014

El n-a promis doar cer senin.....

Sunt momente in viata cand vin peste noi vine val dupa val. Mi-amintesc de cantarea fratelui Groza
"Cand aproape-am fost de mal, a mai venit un val din larg,
 Ce m-a dus in departari prin alte incercari mai mari..."
Astazi pe langa toata multimea de probleme care parca nu se mai termina de ceva vreme incoace, a venit peste mine cea mai cumplita veste. Initial mi-a scris o prietena pe skype, parca pregatindu-ma pentru ceea ce urma sa aflu.
Nu trebuie sa cunosti persoanele ani de zile ca sa simti pentru ele dragoste, e suficient sa le vezi o data si sa-ti ramana in suflet pentru totdeauna. Cam asa s-a intamplat si la mine.Am cunoscut in vara o frumoasa si tanara doamna  care era insotita de fiica si ginerele ei. Ne-am intalnit, am povestit, am impartasit lucruri si am vorbit despre Dumnezeu impreuna. Doamna a plecat, insa gratie tehnicii din ziua de azi, am m-ai luat legatura una cu alta.
Nu la mult timp dupa, am primit trista veste - CANCER. Parca mi-a cazut cerul.....
Insa m-am trezit repede din soc si am inceput sa ma rog lui Dumnezeu pentru ea, stiind ca totul si toate sunt in mana Lui.
Au urmat cateva operatii, toate la intervale scurte de timp, iar dupa cea de-a treia operatie facuta in urma cu doua saptamani, urmeaza noi analize si crudul verdict-CANCER METASTAZA.
Nu ne asteptam nimeni la asemenea veste, cu-atat mai putin noua mea prietena.Astazi am vorbit din nou cu ea, si in ciuda verdictului dat, ea continua sa ramana ancorata in Domnul.
A revenit acasa dupa operatie, medicii sugerandu-i sa mearga intr-o vacanta frumoasa....:((
....................................................
Ne punem intrebarea , "de ce"...
Uneori  intrebarile noastre raman fara raspuns. 
 
Stiu ca si medicii sunt oameni si din cate cunosc eu, stiu ca NU oamenii sunt cei care au ultimul cuvant, ci  DUMNEZEU este Cel care spune ultimul verdict, de-aceea eu continui sa ma incred in El pana la capat.
Mi-a venit in minte credinta lui Daniel, a lui Iov, si imi amintesc ce tarie au avut pana la capat.
Iov spunea in cap.19 vers.26
Chiar dacă mi se va nimici pielea şi chiar dacă nu voi mai avea carne,
 voi vedea totuşi pe Dumnezeu.
Daniel urma sa fie aruncat in groapa cu lei, si iata ce ii spunea imparatului,
Şi chiar de nu ne va scoate, să ştii, împărate, că nu vom sluji dumnezeilor tăi şi nici nu ne vom închina chipului de aur pe care l-ai înălţat!”
 
Am sa continui sa ma rog si daca simtiti impreuna cu cei care trec prin aceasta suferinta rugati-va impreuna cu noi, pentru ca vrem la final sa putem continua cantarea fratelui Groza,
Înspre Domnul am strigat, din val m-a ridicat chiar El,
Valul mării furios Domnul l-a liniştit pe loc ;
Câte zile voi avea în toate îl voi lăuda pe El ;
El m-a scos cu mâna Sa din încercarea grea.

Fiti binecuvantati!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu