Versetul zilei

10 februarie 2014

La multi ani, iubita mama!

Mi-am propus inca de dimineata sa scriu ceva deosebit, nu am reusit sa intru pe blog la servici, deoarece  toata lumea a fost nervoasa....(ma refer la sefii mei), poate pentru ca azi este luni.
Apoi mi-am propus sa scriu ceva deosebit cand ajung acasa, nu am reusit, pentru ca Biblia spune:
"bucurati-va cu cei ce se bucura si plange-ti cu cei ce plang", asa ca am ales sa las scrisul pe mai tarziu, ducandu-ma sa plang cu cei care plang. In cazul acesta am plans alaturi de fratele pastor Achim Coriolan pentru ca in aceste momente trece printr-o suferinta grea, sotia lui, sora NUTI a plecat sa se intalneasca cu Mirele ei drag, deci am amanat scrisul.
In sfarsit am reusit sa intru pe blog sa ma apuc sa scriu, dar mama mea cu siguranta se odihneste acum, pentru ca este o ora destul de tarzie pentru ea. As vrea sa ii spun multe, insa mii de cuvinte de as scrie...nu ar fi de ajuns sa ii spun ceea ce simt.Nu stiu  care sunt cuvintele potrivite pe care as putea sa le scriu in aceasta zi unica. Spun ca este o zi unica...pentru ca in aceasta zi Dumnezeu a lasat pe pamant sa vina cea mai frumoasa, cea mai buna, cea mai credincioasa, cea mai UNICA femeie, si aceasta este MAMA MEA.
MAMA, cel mai dulce cuvant pe care oridecateori il rostesc, ma trec fiori. Cred ca pe masura ce imbatranesc si eu, am invatat sa o apreciez, sa o iubesc mai mult, si mai mult.
Cel care a scris aceste versuri cu siguranta a simtit ceea ce simt si eu pentru mama mea.

Mi-ai cantat cu glas de lacrimi, leganandu-ma alene,
Alinandu-mi cu-al tau cantec lacrima ivita-n gene...
Si mi-ai plans infiorata cantecele duiosiei
De-ai trezit in al meu suflet cald fiorul armoniei...

Mi-ai citit in ceasuri sfinte din Cazanii si Scriptura
  A lui Dumnezeu iubire, in inima  pururi sa-mi ramana...
In singuratatea serii luminat de raza lunii
M-ai facut sa simt puterea si odihna rugaciunii...

De durerea altor lacrimi te-am vazut plangand pe tine
Si de-atuncea port durerea altora si eu in mine.
Pentru adevar intr-una te-am vazut fara de teama
Si de-atunci stiu c-adevarul e CURAJ si LUPTA, mama!

A trecut in urma vremea si-ntr-o toamna grea, tarzie,
M-a rapit de langa tine lumea larga si pustie.
Ai varsat atunci amare mii de lacrimi in naframa
Si cu inima zdrobita, m-ai privit pierduta-n zare.

Mult umblai de-atunci in lume, multe ochii mei vazura,
Multe soapte ma chemara, multe vanturi ma batura,
Dar de mii de lucruri scumpe, de fiinte si de nume,
Tu-mi ramai mereu fiinta cea mai mult iubita-n lume.

Astazi, straina si singura si departe sunt de casa
Dar sunt fericita mama, ca si eu sunt credincioasa
Si ca stiu c-odata-ceruri, unde nu mai sunt suspine,
Fericite vom fi-mpreuna, printre cei iubiti de tine.

Dumnezeu sa-ti daruiasca, scumpa mama, mangaiere,
Mana LUI sa-ti stearga ochii de-orice lacrimi de durere;
Sa-ti vad chipul totdeauna luminat de bucurie,
Cea mai fericita mama, Doamne, mama mea sa fie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu