Versetul zilei

23 februarie 2014

NU IERI, NU MAINE CI AZI !

La o anumita varsta devenim responsabili pentru tot ceea ce facem si peste tot ceea ce ni s-a incredintat. Cu siguranta ne-am propus sa facem multe lucruri, sa realizam multe proiecte, insa iata ca anii trec si am ajuns fiecare dintre noi la o anumita varsta, am ajuns la un anume nivel, insa nu stiu daca toate aceste dorinte le-am putut realiza si nu stiu daca aceste realizari ne-au adus satisfactii pe deplin. 
In  toate  promisiunile facute si toate dorintele noastre cat la suta oare a fost dorinta de a face pe deplin voia Domnului?
 Cat la suta au fost proiecte in care am dorit ca Domnul Isus sa fie  Coordonatorul acestor realizari?
Cate din toate aceste dorinte le-am dus la indeplinire?

Nu stiu cat de mult constientizam , dar pentru a realiza aceste proiecte nu exista decat o singura zi  prielnica pe an, iar doua zile pe an sunt total neprielnice pentru a realiza ceva pentru Domnul.

Cele doua zile neprielnice in care  nu putem face nimic sunt 
 ZIUA DE IERI  si  ZIUA DE MAINE.
 Ziua de ieri s-a dus  si daca nu am facut nimic din ce ne-am propus, daca nu am implinit nimic din ceea ce am vrut sa  facem  pentru Domnul, iata ca nu mai avem acesta posibilitate, pentru ca ziua de ieri s-a dus si nu se mai intoarce niciodata.
O alta zi in care poate ne-am propus sa realizam lucruri marete  atat pentru noi, cat si pentru Domnul este ziua de maine.Maine nu stim care dintre noi va mai fi in viata, poate la noapte unul din noi este chemat acasa.

Singura zi in care putem sa ne achitam de fiecare responsabilitate cat mai bine, singura zi in care putem sa facem toate lucrurile asa cum am dori, singura zi in care putem face toate lucrurile ca si pentru Domnul, singura zi in care putem implini toate promisiunile facute lui Dumnezeu
este ASTAZI.

Daca citesti aceste randuri, bucura-te caci esti unul dintre cei mai binecuvantati oameni pe care ii iubeste Dumnezeu.
Nu uita:
NU IERI, NU MAINE CI AZI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu