Versetul zilei

24 februarie 2014

O saptamana binecuvantata de Tatal nostru !

Trecand pe strada, un credincios a vazut o batranica la un colt. S-a apropiat de ea si a intrebat-o :
-Cunoaste-ti cumva rugaciunea "Tatal nostru"?
-Da, cunosc dar mai mult de atat o cred.
-De unde o cunoasteti, sunteti credincioasa?
-Da, am 80 de ani si aceasta rugaciune a functionat zi de zi in viata mea. Niciodata nu m-a lasat fara paine, Tatal meu!
-Dar astazi, aveti paine?
-Nu am, raspunse cu sfiala batranica!
-Doriti sa va dau eu una?
Da, vreau raspunse cu bucurie batrana care zi de zi a experimentat rugaciunea "Tatal nostru"


Dragul meu, Tu cunosti aceasta rugaciune?
 Sti doar sa o rostesti sau o crezi din toata inima?
Eu cred cu tarie ca Tatal nostru se va ingriji de painea cea de toate zilele si cred ca nicioadat nu va lasa pe Copiii Sai sa-si cerseasca painea.
"Tatăl nostru care eşt în ceruri! Sfinţească-se Numele Tău; vie Împărăţia Ta; facă-se voia Ta, precum în cer, aşa şi pe pământ. Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă în fiecare zi;şi ne iartă nouă păcatele noastre, fiindcă şi noi iertăm oricui ne este dator; şi nu ne duce în ispită, ci izbăveşte-ne de cel rău.”
                   Amin!

                      Si pentru ca este un nou inceput de saptamana, doresc tuturor cititorilor acestui blog,
 sanatate in primul rand, ca-i mai buna decat toate, 
pace in suflet si in  familiile voastre, dragoste unii fata de altii si compasiune pentru cei din jur.
O saptamana binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu