Versetul zilei

31 mai 2014

Hobby-ul meu!

Se spune ca fiecare om are cate o pasarica, unii doar una, altii au stoluri intregi.
 In urma cu cateva luni l-a indemnul sotului, desi imi placeau si mie pestii, am hotarat sa luam acvariu si sa crestem pesti. Am inceput cu un acvariu de 60 de l si am cumparat vreo 12-14 pestisori. Nu prea stiam multe despre ei, cine cu cine convietuiesc, am ales doar sa fie colorati.Intamplarea a facut sa se acomodeze unii cu ceilalti cu toate ca doua specii erau "pesti rapitor".Faptul cel mai frumos a fost ca din tot ce am luat doar un pui de rechin a murit la cateva zile, in rest toti au ramas vii. De-atunci am inceput sa citesc despre ei, sa vad cum se inmultesc si uite asa am ajuns sa am pesti de toate dimensiunile. Chiar in urma cu cateva zile un Xipho alb sidefat a facut, nu exagerez, in jur de 40-45 de pestisori. Asa ca, daca va hotarati sa va faceti acvariu, va dau pesti.
Acesta este cel de 60 de l, primul meu acvariu.

  
Insa  parca vroiam altceva ca deh, asa e omul tot nemultumit.
Asa am ajuns sa imi fac inca unul mai mare, de 100 de l, numai ca aici cresc doar ciclide africane.Ciclidele africane au alte pretentii fata de xipho, black molly, tetrazone, neoni, etc. Nu sunt pretentiosi insa le trebuie alt climat, alt nisip(pentru ca in fiecare zi il sapa, si de la o zi la alta gasesti tot felul de sapaturi facute), plante... nu vii(ca le mananca), le trebuie multe ascunzatori si apa cat mai calcaroasa.
Si cum astazi am timp....le-am facut o filmare.
Sper sa ma opresc aici, dar cine stie poate imi fac unul in perete.
Oricum recomand tuturor. Privindu-i, te relaxeaza enorm.
In fiecare dimineata stau macar 10 min. langa acvariu si ii privesc cu mare drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu