Versetul zilei

18 mai 2014

Necurmat am inaintea ochilor...

In urma cu vreo doua zile citeam acest pasaj din Psalmul  16  unde  David spune:
Am necurmat pe Domnul înaintea ochilor mei.... si el continua mai departe, "când este El la dreapta mea, nu mă clatin".
 
Ca  sa poti spune acest lucru, "am pe Domnul necurmat inaintea ochilor mei" sau "am necurmat pe Domnul  in inima mea", inima trebuie sa Ii apartina pe deplin Domnului Isus si atentia toata trebuie sa fie concentrata pe El.
Am necurmat înaintea ochilor mei.......?  Ce avem noi oare?
Ce avem noi oare inaintea ochilor nostri?
Ce preocupare este in viata noastra mai presus de toate?
Care sunt lucrurile pe care punem pret mai mult?
Cu ce ne umplem timpul(scurt)pe care il avem?
Am necurmat...adica in fiecare clipa!
Este Domnul inaintea ochilor nostri?
Business-ul e mai presus de Isus? Sunt preocupat de cariera mai mult decat Isus? Banii ocupa locul cel mai de pret in viata mea? Casa mea, apartamentul in care locuiesc e mai presus de Isus?
Pofta firii e mai puternica in mine decat chemarea Domnului?
Este intalnire de rugaciune la adunare in cursul saptamanii, dar la aceeasi ora incepe si serialul meu preferat, ce fac? Renunt la biserica pentru serial?
Sunt intrebari atat pentru mine, cat si pentru tine.
David spune:
Doamne, Tu mă cercetezi de aproape şi mă cunoşti, ştii când stau jos şi când mă scol, şi de departe îmi pătrunzi gândul. Ştii când umblu şi când mă culc,şi cunoşti toate căile mele. Căci nu-mi ajunge cuvântul pe limbă,şi Tu, Doamne, îl şi cunoşti în totul.....
 Scriptura spune:
"Toate lucrurile îmi sunt îngăduite, dar nu toate sunt de folos; toate lucrurile îmi sunt îngăduite, dar nimic nu trebuie să pună stăpânire pe mine"
Orice lucru care este mai presus de Dumnezeu, a devenit idol!
Iar Ioan in prima sa epistola spune:
Copilaşilor, păziţi-vă de idoli, iar Scriptura spune ca orice inchinator la idol nu va mosteni Imparatia lui Dumnezeu.
Efeseni 5:5
Căci ştiţi bine că niciun curvar, niciun stricat, niciun lacom de avere, care este un închinător la idoli, n-are parte de moştenire în Împărăţia lui Hristos şi a lui Dumnezeu.
Idolii din viata noastra fac ca indurarea Domnului sa se indeparteze de la noi.
Cei ce se lipesc de idoli deşerţi îndepărtează îndurarea de la ei.  
Iona 2:8 
 Ce am necurmat inaintea ochilor mei.....?
Cercetează-mă, Dumnezeule, şi cunoaşte-mi inima!
Încearcă-mă şi cunoaşte-mi gândurile!
Vezi dacă sunt pe o cale rea, şi du-mă pe calea veşniciei!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu